Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Marki spożywcze wśród najchętniej rekomendowanych przez Polaków
Firma MillwardBrown SMG/KRC przeprowadziła w 30 krajach badania marek cieszących się największym zaufaniem i gotowością konsumentów do rekomendacji innym. Marką z najwyższym indeksem TrustR w kategorii produktów żywnościowych w Polsce okazała się marka Tymbark (wskaźnik TrustR: 119)

TrustR to nowy wskaźnik wspomagający zrozumienie i wzmacnianie więzi między konsumentem i marką. Jest on obliczany na podstawie odpowiedzi konsumentów na pytania: "Na ile wiarygodna jest ta marka?" oraz "Czy był(a)by Pan(i) skłonny(a) zarekomendować tę markę?".

Wyniki są przedstawiane w postaci indeksów i wspólnie tworzą złożony wskaźnik TrustR. Średni wynik wynosi 100, a wszystko, co przekracza poziom 105, można uznać za korzystne dla marki.

W czołowej dziesiątce rankingu znalazły się dwie marki telefonów komórkowych, cztery - samochodów i aż pięć - produktów spożywczych (Tymbark - TrustR 119, Hortex - 113, Wedel - 113, Żywiec - 112, Coca-Cola - 112).

Wyniki badań i analiz zostały zebrane w nowym raporcie zatytułowanym Beyond Trust: Engaging Consumers in the Post-Recession World. W 22 badanych krajach okazało się, że marka mająca najwyższy wskaźnik TrustR była kupowana niemal siedem razy częściej, a jej więź z konsumentem była dziesięć razy silniejsza niż wartości średnie.

(źródło: Wirtualne Media, www.agrotrendy.pl, HBN.pl, MediaRun.pl)


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

 

Komentarze

Dodaj komentarz


Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij