Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Nestlé startuje z marką YES! Nowe batony wyróżnia prosty skład, a także innowacyjne opakowanie z papieru nadającego się do recyklingu
W Polsce debiutują batony YES! To linia przekąsek o atrakcyjnej recepturze na bazie orzechów, owoców oraz ciemnej czekolady – składników, których konsumenci coraz częściej szukają w swoich słodyczach. Nowe batony będą dostępne w papierowym, nadającym się do recyklingu, opakowaniu.

Nestlé wprowadza do sprzedaży dwa warianty batonów YES!: migdałowy z solą morską oraz bananowy z orzechami pekan – oba smaki mają w składzie także prażone orzeszki ziemne oraz ciemną czekoladę „couverture” z kakao z certyfikatem UTZ. Charakter marki podkreśla innowacyjne dla tej kategorii opakowanie, wykonane z papieru nadającego się do recyklingu.

 

Marka YES! doskonale wpisuje się w najważniejsze trendy, które obserwujemy na rynku słodyczy. Konsumenci chętnie sięgają po przekąski, w których znajdą wysokiej jakości składniki: orzechy, suszone owoce czy ciemną czekoladę. Jednocześnie wciąż niezwykle ważne są dla nich walory smakowe – zróżnicowane tekstury, zaskakujące połączenia smaków np. słodko-słonego, dzięki którym produkt spełnia obietnicę kategorii i sprawia przyjemność podczas jedzenia – komentuje Anna Mitura, Dyrektor Działu Słodyczy w Nestlé Polska, i dodaje – Marka YES! cieszy się dużą popularnością na zagranicznych rynkach, dlatego jesteśmy przekonani, że przypadnie do gustu także polskim konsumentom. Niewątpliwie jej dodatkowym atutem jest opakowanie z papieru, które jest odpowiedzią na istotny – zarówno z perspektywy kupujących, jak i środowiska – trend ekologiczny.

 

Produkty tej kategorii przeważnie pakowane są w folię i laminaty z tworzyw sztucznych. Opracowanie przez Nestlé bezpiecznej alternatywy i skuteczne zastosowanie papieru, zachowującego jakość i świeżość produktu, to efekt prac specjalistów m.in. z Instytutu Badań nad Opakowaniami Nestlé, a tym samym kolejny krok firmy na rzecz redukcji plastiku. Surowiec, stosowany do pakowania batonów YES!, pochodzi ze zrównoważonych źródeł certyfikowanych godłami Forest Stewardship Council (FSC) oraz The Program for the Endorsement of Forest Certification.

 

Produkty spod logo YES! są źródłem białka i błonnika, nie zawierają glutenu, sztucznych barwników ani konserwantów. Są również odpowiednie dla wegetarian. Każdy baton, o wadze 35 g, dostarcza mniej niż 190 kcal. To zatem wartościowa przekąska, która sprawdzi się np. przed treningiem czy w przerwie w pracy.

 

Batony YES! będą dostępne w lipcu br. w sieci Żabka. Sugerowana cena regularna to 4,49 zł, a promocyjna – 3,99 zł. 


baton YES!_fot.Nestle_2 (002)

Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij