Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Siła marketingu szeptanego
Rekomendacja znajomego czy członka rodziny jest silniejsza od jakichkolwiek narzędzi marketingowych. Ufa jej aż 84% ludzi.

Rekomendacje to klucz do portfeli konsumentów. Świadczą o tym następujące wyniki:

*     18% polskich internautów komentuje w sieci produkty i usługi. Ale komentarze te czyta 4-krotnie więcej osób!

*     60% firm z listy "Fortune 100" używa serwisów społecznościowych, blogów i mikroblogów w marketingu

*     aż 35% sprzedaży w Amazon.com pochodzi z rekomendacji.

Dane te wskazują na konieczność zmiany podejścia do komunikacji i zarządzania marką. Portal Marketing w Praktyce zaleca: 

*     Wykorzystuj serwisy społecznościowe, blogi i fora. Nawet tak konserwatywne instytucje, jak ZUS i Poczta Polska korzystają z mikroblogów.

*     Dbaj o dobry kontakt z konsumentami, którzy chętnie dzielą się swoimi opiniami  i wchodzą w interakcje z marką. Zyskasz dużo, jeśli potraktujesz poważnie ich sugestie.

źródło: Marketing w Praktyce


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

 

Komentarze

Dodaj komentarz

kotek2010-02-04 12:47:18
ok p[k [pl


Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij