Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Hochland „Ulubioną Marką Polaków 2019”
Poznaliśmy wyniki badania Ulubiona Marka Polaków / Polek 2019! Ich ogłoszenie miało miejsce w czwartek 11 kwietnia w warszawskim Hotelu Bellotto. Marka HOCHLAND zwyciężyła w kategorii SERY ŻÓŁTE w tegorocznej edycji ogólnopolskiego badania konsumenckiego „Ulubiona Marka Polaków®”. Z kolei marka Almette została wyróżniona w kategorii serki kanapkowe.

Przedmiotem badania było aż 1191 marek (spożywczych, chemicznych i kosmetycznych) przyporządkowanych do 80 kategorii FMCG. Celem projektu było zidentyfikowanie, które marki zasługują zdaniem konsumentów na miano ulubionych. W efekcie zostały wybrane te marki, które cieszą się największym uznaniem Polaków. Wyboru dokonali Konsumenci reprezentatywna próba N=1000 respondentów - osoby dorosłe między 18. a 65. rokiem życia, które: są decydentami, lub istotnie współdecydują o zakupach do swojego gospodarstwa domowego, zwracają uwagę na marki produktów FMCG, używają produktów z kategorii objętych badaniem.

 

W jaki sposób przebiegało badanie? Respondentom na ekranie monitora pokazywały się wyraźne i duże logotypy marek, dodatkowo podpisane nazwą marki. Brandy pogrupowano według kategorii produktowych i rotowano w ich ramach (brak efektu pierwszeństwa i świeżości). Każda marka miała równe szanse podczas badania.

Zadaniem respondentów było wskazanie jednej ulubionej marki w używanych kategoriach produktowych. W ramach każdej badanej kategorii produktowej respondent miał możliwość udzielenia innej odpowiedzi, na zasadzie wpisania nazwy swojej ulubionej marki spoza dostępnej listy, lub też udzielenia odpowiedzi "nie mam ulubionej marki w tej kategorii". Podstawą w tworzeniu rankingu marek w każdej kategorii były głosy oddane przez respondentów (procent wskazań).

 

To drugi w historii firmy Hochland Polska sukces w tym badaniu. Poprzednio Znak „Ulubiona Marka Polaków” za rok 2017 marka Hochland uzyskała także w kategorii sery żółte. Przyznanie znaku „Ulubiona Marka Polaków” zbiegło się w czasie z wieloma aktywnościami prowadzonymi dla tej kategorii: plastry serów żółtych Hochland otrzymały nową szatę graficzną opakowań, która komunikuje naturalność oraz kluczowe dla konsumentów benefity funkcjonalne: polskie mleko, bogactwo wapnia, skład bez laktozy oraz konserwantów, a przede wszystkim bez GMO. Tegoroczne wyróżnienie jest kolejnym potwierdzeniem efektywnie prowadzonych działań, dobrze obranego kierunku i przyjętej strategii. powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

 

Uzyskane wyróżnienie „Ulubiona Marka Polaków – Numer 1”  dla marki Hochland w kategorii SERY ŻÓŁTE będzie w roku 2019 komunikowane na wszystkich opakowaniach serów żółtych Hochland w postaci logotypu znaku. Zaplanowano także przeprowadzenie kampanii reklamowej w prasie fachowej w numerach majowych takich tytułów jak: Handel, Poradnik Handlowca, Wiadomości Handlowe, Hurt i detal, Forum Mleczarskie,  Życie Handlowe.

 

ulubionamarkapolakow2019one

Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij