Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Uśmiechnij się z Lay’s i przekaż uśmiech innym!
Niezwykła akcja Lay's, w której uśmiech niesie pomoc potrzebującym.

Właśnie ruszyła akcja charytatywna w ramach kampanii „Uśmiechnij się z Lay’s”, w której konsumenci mogą nie tylko cieszyć się smakiem chipsów, ale jednocześnie przekazywać swój uśmiech dalej, aby pomagać innym. Od teraz każda uśmiechnięta paczka Lay's to szansa, by potrzebujący mogli cieszyć się otrzymanym wsparciem. A wystarczy tylko jedno „uśmiechnięte zdjęcie”!


Uśmiech w szczytnym celu


Akcja „Uśmiechnij się z Lay’s” to duża dawka zabawy i pozytywnych emocji, które mogą realnie pomóc. Od dzisiaj za każde zdjęcie z uśmiechniętą paczką Lay's zamieszczone jako publiczny post na portalach społecznościowych takich, jak Facebook, Instagram czy Twitter ze specjalnym hashtagiem #usmiechnijsiezlays, Lay’s  przekaże złotówkę na rzecz pięciu organizacji charytatywnych, niosących pomoc potrzebującym. „Dzięki tej wyjątkowo pozytywnej akcji chcemy wywoływać uśmiechy na twarzach konsumentów Lay’s i dodatkowo umożliwić im przekazanie  uśmiechu także innym. To proste, wystarczy zrobić sobie selfie z nową uśmiechniętą paczką chipsów Lay’s, dodać #usmiechnijsiezlays, podzielić się nim w Internecie – i gotowe. Dzielmy się uśmiechem i pomagajmy razem!” – powiedziała Małgorzata Skonieczna, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej na Europę Centralną, PepsiCo.


Uśmiech ma moc! Komu pomagamy się uśmiechnąć?


W ramach akcji „Uśmiechnij się z Lay’s” pomoc finansową otrzyma pięć fundacji charytatywnych z całej Polski: Fundacja Twoja Pasja, Fundacja na Rzecz Rozwoju Polskiej Piłki Nożnej, Fundacja Azylu pod Psim Aniołem, Fundacja Czerwone Noski – Klown w Szpitalu oraz Fundacja Happy Kids.


Wybrane organizacje niosą pomoc zarówno dzieciom, jak i zwierzętom. Fundacja Twoja Pasja prowadzi na co dzień regularne zajęcia z nauki breakdance dla dzieci i tzw. trudnej młodzieży z warszawskiej Pragi, pomagając im odzyskać radość, chęć do życia i nauki oraz pewność siebie. Wrocławska Fundacja na Rzecz Rozwoju Polskiej Piłki Nożnej zajmuje się organizacją bezpłatnych treningów piłkarskich dla młodych pasjonatów piłki nożnej, którzy nie mogą sobie pozwolić na udział w płatnych zajęciach. Fundacja Azylu pod Psim Aniołem niesie pomoc bezdomnym psom i kotom, znajdując dla nich nie tylko schronienie i pełną miskę, ale też opiekę weterynaryjną i nowych właścicieli. Ogólnopolska Fundacja Czerwone Noski – Klown w Szpitalu z kolei daje uśmiech chorym dzieciom, przebywającym w szpitalach. Natomiast Fundacja Happy Kids, która od 15 lat tworzy rodzinne domy dziecka, daje swoim podopiecznym szanse na spokojne i szczęśliwe dzieciństwo. 


Pięciu Wspaniałych, którzy uśmiechają się z nami


Akcję „Uśmiechnij się z Lay’s” postanowili wesprzeć też znani YouTuberzy, którzy będą zachęcać do robienia selfie i przekazywania uśmiechu podopiecznym wspieranych przez nich fundacji. Jedna z najpopularniejszych polskich vlogerek i blogerek, Zuzia Borucka, która prywatnie jest wielką miłośniczką zwierzaków, wspiera Fundację Azylu pod Psim Aniołem. Niezrównany w abstrakcyjnych żartach i niezliczonych „cyberprodukcjach” – Cyber Marian, pomaga fundacji Czerwone Noski, która tak, jak on zaraża innych uśmiechem. Jaś Dąbrowski, prowadzący super spontaniczny kanał gamingowy na YouTubie, działa na rzecz fundacji Twoja Pasja. Wszechstronna blogerka i vlogerka, Agnieszka Grzelak, pomaga zebrać środki dla Fundacji Happy Kids. Natomiast znany YouTuber, Adam „Poszukiwacz” Wiejak, który od dziecka jest fanem futbolu, wspiera Fundację na Rzecz Rozwoju Polskiej Piłki Nożnej. Wszyscy twórcy są partnerami sieci TalentMedia. Fundatorem środków przekazywanych organizacjom jest Frito Lay Poland Sp. z o.o.


Akcja trwa od 16.01.2017 do 23.03.2017 r.


Więcej informacji: http://usmiechnijsiezlays.lays.pl/csr

 


O firmie PepsiCo


Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2015 roku ponad 63 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.


Działalność PepsiCo opiera się na filozofii „Performance with Purpose”, co oznacza, że firma koncentruje się na osiąganiu wysokich wyników finansowych, jednocześnie dbając o zrównoważony wzrost. Zgodnie z filozofią „Performance with Purpose”, PepsiCo oferuje szeroki wybór produktów żywnościowych i napojów, od przekąsek po produkty o profilu prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych sposobów pozwalających ograniczać wpływ swojej działalności na środowisko oraz zmniejszać koszty operacyjne, firma zapewnia bezpieczne i sprzyjające warunki pracy wszystkim swoim pracowników na świecie, a także szanuje, wspiera i inwestuje w rozwój społeczności lokalnych, w których prowadzi działalność. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com

 

Kontakt dla mediów:


Dorota Manicka, Agnieszka Pakuła

Questia sp. z o.o. sp. k.

Communications Management Consultants

tel.: +48 22 623 07 00

e-mail: dmanicka@questiapr.pl, apakula@questiapr.pl


Lays Smile_plakat_poziom

Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij