Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Ponad cztery tysiące zgłoszeń do Można Inaczej 2015 - rusza II etap akcji
Z końcem kwietnia zakończył się pierwszy etap YouTube’owego talent show „Można Inaczej” organizowanego wspólnie przez Hoop Colę i Agora Internet Artists. To już druga edycja akcji w której Hoop Cola przy wsparciu znanych youtuberów poszukuje nowych gwiazd polskiej wersji serwisu.

Celem zakończonego 30 kwietnia etapu było wyłonienie czołówki aspirujących youtube’owych twórców, którzy poprzez stronę hoopcola.pl nadsyłali swoje zgłoszenia wraz z linkami do prowadzonych przez siebie kanałów.

 

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z zainteresowania jakie wywołał na YouTube pierwszy etap tegorocznej edycji “Można Inaczej” - mówi Patrycja Giurko, Marketing Manager Hoop Polska.


- od rozpoczęcia akcji odnotowaliśmy już ponad milion wyświetleń brandowanego Hoop Colą materiału, a nasi Mentorzy stanęli przed niełatwym zadaniem, ponieważ swoje zgłoszenia przesłało nam aż 4680 osób. Jest to prawie trzy razy wyższy wynik względem zeszłorocznej edycji, co po raz kolejny dowodzi tego jak intensywnie rozwija się twórczość na YouTube w Polsce - dodaje Patrycja Giurko.

 

Z nadesłanych zgłoszeń mentorska ekipa połączona w drużyny IZAK i GIMPER, KOCHAM GOTOWAĆ i MANDZIO, ŚMIECHAWA TV oraz LETNI CHAMSKI PODRYW i CHWYTAK wybrała 48 kanałów. Ich autorzy zostali zaproszeni do kolejnego etapu konkursu, którym jest udział w czterech edycjach odbywających się w czerwcu youtube’owych warsztatów.


W ich trakcie uczestnicy będą podnosić swoje umiejętności w zakresie zdjęć, montażu, budowania scenariusza, formatów YT oraz promocji i budowania zasięgu. Poza Mentorami pomogą im w tym realizator obrazu i operator Krzysztof Zauszkiewicz, scenarzysta i reżyser Bartek Szkop oraz Łukasz Skalik - dyrektor programowy AIA i twórca m.in: ToSieWytnie.pl.

 

Mentorzy po zakończeniu warsztatów wybiorą najlepszą dwunastkę uczestników, która ruszy wspólnie z nimi w podróż po Polsce odwiedzając 8 miast. W każdym z nich będą stawać przed różnymi zadaniami przygotowanymi przez lokalnych youtuberów, a ich wykonywanie aktywnie relacjonować razem z Mentorami na kanale Hoop Coli na YouTube i Veedo.pl.

 

Stworzone w trakcie podróży produkcje będą oceniane przez internautów. Najlepiej oceniona grupa stanie przed finalnym zadaniem na wyjeździe zagranicznym. Wielki finał akcji odbędzie się na drugiej edycji Hoop Likes Festival - festiwal ludzi internetu.


Cała kampania jest wspierana działaniami w social mediach: w serwisie youtube na kanale Można inaczej oraz na kanałach współpracujących z akcją youtuberów, a także na facebooku. Dodatkowo, marka Hoop Cola przygotowała dedykowane akcji opakowania, przedstawiające jej Mentorów i promujące kampanię. Każdy, kto kupi choćby jedną butelkę z promocyjną etykietą, będzie mógł wziąć udział w konkursie, w którym nagrodami są udział w filmie jednego z Mentorów akcji oraz bilety na Hoop Likes Festival.

 

 

Najnowsze newsy z Można Inaczej 2015:

 

www.hoopcola.pl

 

YT: https://www.youtube.com/user/H00pCola/featured

 

Facebook: https://www.facebook.com/Odkreceni

 

 

Więcej informacji chętnie udzieli Państwu:

Piotr Czarniak

+48 695 870 670

piotr.czarniak@hoop.pl

PR Manager Hoop Polska


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij