„Dwa to więcej niż jeden” – Twix rusza z nową platformą komunikacyjnąGlobalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is more than one”) marki Twix ruszyła w Polsce. Nowa platforma komunikacyjna skupia się na celebrowaniu radości z posiadania wszystkiego – bo Twix oferuje coś dobrego, i to razy dwa, nawiązując do unikalnej formy dwóch batonów w jednym opakowaniu.Nowa kampania to ewolucja dotychczasowego
pozycjonowania marki Twix, opierającego się na wyborze pomiędzy lewym i prawym
Twixem. Teraz marka podkreśla ideę „i” – bo Twix to chrupiące ciastko, ciągnący
się karmel i czekolada. Nowy przekaz skierowany jest do młodszej grupy
odbiorców, która ceni kulturę wspólnoty, łączenie różnych światów oraz
maksymalizm.
Nowy spot reklamowy to surrealistyczna i
pełna humoru interpretacja hasła „Dwa to więcej niż jeden”. Realizacja,
inspirowana klasycznym kinem z nowoczesnym twistem, została wyreżyserowana
przez Vedrana Rupica. Opowiada historię szalonego pościgu samochodowego, który
kończy się dramatycznym upadkiem z klifu – główny bohater zostaje jednak
uratowany dzięki „sile dwóch” – wsparciu drugiego kierowcy i drugiego samochodu.
– W Mars każdego dnia tworzymy kultowe
marki, które trafiają w gusta konsumentów w różnych kontekstach. Bazując na
prawdziwym insightcie – w tym przypadku zrozumieniu, że fani marki Twix
celebrują życie w duchu maksymalizmu i obfitości, przekształciliśmy dotychczasową
platformę marki: od narracji o wyborze pomiędzy lewym i prawym Twixem, do idei
pełni i posiadania wszystkiego. To idealnie współgra z formą dwóch batoników i
prostym, a zarazem sugestywnym hasłem: „Dwa to więcej niż jeden”. Nie możemy
się doczekać, by dalej zaskakiwać naszych odbiorców nowymi pomysłami – mówi
Magdalena Florczak, Strategic Cells Deployment Manager, Twix and Ice cream na
Europę Centralną w Mars.
Nowa kapania 360° marki Twix
obejmuje emisję spotów reklamowych w telewizji oraz działania digitalowe, które
zaplanowano na drugą połowę roku. W ramach kampanii przewidziano także odświeżenie logo marki,
loterię konsumencką oraz działania POS w miejscach sprzedaży. Polska odsłona
kampanii jest częścią globalnej inicjatywy prowadzonej na 75 rynkach.
Link do kampanii: Two is more than
one 15s
O firmie Mars, Incorporated
Mars to prywatna firma rodzinna z ponad stuletnią tradycją, która
produkuje znane i lubiane przez naszych konsumentów produkty: wyroby
czekoladowe (m.in. MARS®, M&M’S®, SNICKERS®, TWIX®), gumy do żucia i
miętusy (ORBIT®, WINTERFRESH®, AIRWAVES®) oraz jedzenie dla zwierząt
(PEDIGREE®, CHAPPI®, ROYAL CANIN®, SHEBA®, WHISKAS®, PERFECT FIT®). Obecnie w
80 krajach na całym świecie Mars, Inc. zatrudnia ponad 140 000 pełnych
entuzjazmu Współpracowników, których łączy i którym przyświeca Pięć Zasad.
Każda z nich – Jakość, Odpowiedzialność, Wzajemność, Wydajność i Wolność –
inspiruje w codziennej pracy. Wszystkich Współpracowników łączy również
przekonanie, że świat, jakiego pragniemy jutro, zaczyna się od tego, jak
prowadzimy nasz biznes dzisiaj.
Więcej informacji
o firmie Mars publikujemy na stronie www.mars.com
pełna lista aktualności
|