Marka M&M’S® wspiera budowanie inkluzywności i tolerancji w PolsceW połowie października ruszyła kampania społeczna „Filary Tolerancji”, której celem jest promowanie postaw otwartości i zrozumienia. Marka M&M’S® została partnerem inicjatywy i fundatorem instalacji artystycznej, którą można zobaczyć w centrum Warszawy. Swoje wsparcie dla tych wartości marka M&M’S® chce wyrazić również poprzez wyjątkowy mural z wizerunkiem kultowych drażetek.Marka M&M’S® z
portfolio firmy Mars od lat wspiera różnorodność na całym świecie i podkreśla,
jak ważne jest włączanie. Jej misją jest tworzenie świata, w którym każdy czuje
się u siebie i ma poczucie przynależności. Wykorzystując to, co
charakterystyczne dla tych kultowych czekoladowych drażetek, czyli moc pozytywnej
energii i zabawy, marka zdecydowała się wesprzeć kampanię społeczną „Filary
Tolerancji”.
Współpraca jest zgodna z misją i filozofią marki
M&M’S® o budowaniu potęgi zabawy, która pomoże
stworzyć świat, w którym jedną z kluczowych wartości jest tolerancja. Zabawa
powinna być przecież włączająca i dostępna dla wszystkich, a śmiech może łączyć
ludzi i budować więzi, pomimo tego, jak są różni.
M&M’S® fundatorem instalacji „Filarów Tolerancji”
Kampania społeczna „Filary Tolerancji” koncentruje się na uniwersalnych wartościach, takich jak
miłość, wolność, szczęście, równość, bezpieczeństwo i akceptacja. To inicjatywa,
której głównym celem jest promowanie postaw otwartości i zrozumienia, zgodnie z
przekonaniem, że te wartości są filarami harmonijnego współistnienia w
społeczeństwie.
Według raportu „Unia równości. Między
założeniami a rzeczywistością”, przygotowanego na zlecenie Przedstawicielstwa
KE w Polsce – Patrona Kampanii „Filary Tolerancji”, w Polsce stopniowo
poprawiają się wskaźniki dotyczące eliminowania dyskryminacji z życia
społecznego, jednak tempo zmian jest powolne na tle pozostałych krajów UE. Pod
względem równości płci, mimo wzrostu pozycji Polski w Gender Equality Index
(wskaźnik stosowany przez Europejski Instytut ds. Równości Kobiet i Mężczyzn),
pozostajemy na 18 miejscu wśród państw wspólnoty.
Marka M&M’S® została fundatorem instalacji
artystycznej, powstałej w ramach kampanii „Filary Tolerancji”. Niecodziennie
ozdobione filary można zobaczyć w centrum Warszawy przy rondzie
Czterdziestolatka, w okolicy Dworca Centralnego, Złotych Tarasów i Varso Tower,
na kolumnach podporowych estakady Jana Pawła II. Na
podświetlanej instalacji umieszczono wizerunki Ambasadorów obok wartości takich
jak wolność, równość, bezpieczeństwo, akceptacja, szczęście, miłość. Na
instalacji widnieje QR kod kierujący do wypowiedzi video danego Ambasadora. Instalacji
patronuje wyjątkowe grono aktorów, influencerów i działaczy społecznych
wspierających idee równości i tolerancji. W kampanii uczestniczą Julia
Wieniawa, Maciej Stuhr, Tomasz Raczek, Maciej Musiał, Ogi
Ugonoh i influencerka Red Lipstick Monster.
Organizatorem i inicjatorem kampanii społecznej „Filary
Tolerancji” jest Big Idea Promotions, agencja kreatywna 360° przy wsparciu
merytorycznym Kampanii Przeciwko Homofobii. Patronat Honorowy nad kampanią objęła
Ministra Równości Katarzyna Kotula, a nad Inauguracją Powstania Instalacji
Artystycznej: Rzecznik Praw Obywatelskich i Przedstawicielstwo Komisji
Europejskiej w Polsce.
Wyjątkowy mural „Wszystkie kolory zabawy”
Tej jesieni marka M&M’S®
przygotowała również wyjątkowy, pełen kolorów mural widoczny naprzeciwko
Złotych Tarasów, przy wiadukcie na ulicy Jana Pawła II. Wykorzystując tęczowe
barwy oraz legendarne grono postaci M&M’S®,
zachęca wszystkich odbiorców do jego ożywienia
i wejścia do świata „Wszystkich kolorów zabawy”. Możliwe jest to poprzez
zeskanowanie kodu QR znajdującego się na muralu.
Instalacja artystyczna i mural:
https://www.youtube.com/shorts/IKJQJ18k1KA
Globalna misja M&M’S®
Misją marki M&M'S® jest zwiększenie poczucia
przynależności u 10 milionów ludzi na całym świecie do 2025 roku. W tym celu
powstał M&M'S® FUNd, który oferuje zasoby, mentoring, możliwości i wsparcie
finansowe w przestrzeni artystycznej oraz rozrywkowej, aby wzmacniać relacje
międzyludzkie. W 2022 roku marka powołała do życia Radę Doradczą M&M'S®
FUNd. W jej skład wchodzą eksperci, którzy wspierają i napędzają globalne
działania marki w zakresie różnorodności, inkluzywności oraz zapewnienia poczucia
przynależności.
M&M'S® nawiązał również współpracę z GLAAD,
największą na świecie organizacją wspierającą media LGBTQ+. GLAAD koncentruje
się na zwiększaniu odpowiedzialności mediów i zaangażowaniu społeczności w celu
zapewnienia, że autentyczne historie LGBTQ+ są widziane, słyszane i
aktualizowane.
O firmie Mars,
Incorporated
Mars Incorporated to
prywatna firma rodzinna z ponad stuletnią tradycją, która produkuje znane i
lubiane przez naszych konsumentów produkty: wyroby czekoladowe (m.in. MARS®,
M&M’S®, SNICKERS®, TWIX®), gumy do żucia i miętusy (ORBIT®, WINTERFRESH®,
AIRWAVES®) oraz jedzenie dla zwierząt (PEDIGREE®, CHAPPI®, ROYAL CANIN®,
SHEBA®, WHISKAS®, PERFECT FIT®). Obecnie w 80 krajach na całym świecie Mars,
Inc. zatrudnia ponad 140 000 pełnych entuzjazmu Współpracowników, których łączy
i którym przyświeca Pięć Zasad. Każda z nich – Jakość, Odpowiedzialność,
Wzajemność, Wydajność i Wolność – inspiruje w codziennej pracy. Wszystkich
Współpracowników łączy również przekonanie, że świat, jakiego pragniemy jutro,
zaczyna się od tego, jak prowadzimy nasz biznes dzisiaj.
Więcej informacji o
firmie Mars publikujemy na stronie www.mars.com