Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
PepsiCo Polska, Carrefour Polska, oraz LiveRamp z pierwszą na polskim rynku kampanią aktywacyjną opartą o analizy cyfrowe.
Carrefour Polska, PepsiCo Polska oraz LiveRamp rozpoczęły pierwszą wspólną digitalową kampanię aktywacyjną w Polsce dla marki Lipton Ice Tea, której celem jest dotarcie do konsumentów ze spersonalizowanym przekazem. Poznanie potrzeb kupujących możliwe jest dzięki wykorzystaniu nowoczesnych rozwiązań oferowanych przez Carrefour Links. Platforma wykorzystuje między innymi technologię Safe Haven od LiveRamp i służy do przygotowania oraz pomiaru rezultatów kampanii marketingowych. Marka Lipton Ice Tea wykorzysta narzędzie w celu wsparcia sprzedaży online i offline produktów. Kampania wytyczająca nowe inspirujące trendy w obszarze działań marketingowych potrwa do 23 grudnia br.

Nowa platforma Carrefour Links, oparta jest o analizę wiedzy na temat zachowań konsumentów, która została zebrana w 13 tys. sklepów Carrefour w 9 krajach. Cyfrowe narzędzie służące do współpracy z partnerami handlowymi działa w oparciu o pogłębioną analizę preferencji konsumenckich bazującą na know-how całej Grupy Carrefour. To nowoczesne rozwiązanie wykorzystuje między innymi technologię amerykańskiej firmy LiveRamp i służy do przygotowania i pomiaru rezultatów kampanii marketingowych. Marka Lipton Ice Tea wykorzysta narzędzie, aby lepiej i skuteczniej dotrzeć do konsumenta ze zindywidualizowanym przekazem. Dodatkowo dane te mogą posłużyć dostawcom do samodzielnego prowadzenia przez nich analiz wyników kampanii digitalowych i innych działań mediowych. Carrefour Links również umożliwia analitykę dla wielu obszarów – od zarządzania kategorią, przez kształtowanie polityk promocyjnych, aż po optymalizację asortymentu. Platforma odzwierciedla nową strategię Carrefour w zakresie przetwarzania danych oraz relacji na linii detalista − dostawca.

PepsiCo Polska korzysta ze stale rozwijających się możliwości cyfrowych, aby wspierać sprzedaż, zarówno online, jak i offline, w oparciu o rozwiązania i nowe strategie marketingowe analizujące efekt ROPO (ang. Research Online, Purchase Offline), czyli poszukiwanie informacji o produkcie w Internecie, a następnie jego zakup w punkcie stacjonarnym. Współpraca z Carrefour Links i LiveRamp umożliwi PepsiCo jeszcze bardziej skuteczne i precyzyjne mierzenie wyników swoich kampanii marketingowych oraz pomoże lepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów w przyszłości.

− Wzmocnienie relacji z jednym z naszych kluczowych partnerów biznesowych, a jednocześnie zdobywanie wartościowych doświadczeń w zakresie analizy danych i zarządzania kategoriami produktów to prawdziwy punkt zwrotny. − powiedział Wojciech Jasiak, e-Commerce & Customer Digital Manager w PepsiCo Polska. − Umożliwi to jeszcze lepsze zrozumienie naszych klientów, a także pozwoli doskonalić doświadczenia konsumentów.

− Cieszymy się z pierwszej wspólnej cyfrowej kampanii aktywacyjnej z PepsiCo i LiveRamp w Polsce, dzięki której będziemy mogli tworzyć wysoko dopasowane treści oraz doskonalić doświadczenia naszych klientów. Na podstawie kampanii przeprowadzonych wcześniej w innych krajach możemy stwierdzić, że zastosowanie narzędzi Carrefour Links przez naszych partnerów handlowych znacząco podnosi wyniki ich kampanii marketingowych. − powiedziała Joanna Stasiecka, Data Monetization Manager w Carrefour Polska. − Rozwiązania Carrefour Links stanowią podstawę strategii Grupy Carrefour w zakresie cyfrowej transformacji i przetwarzania danych na lata 2023–2026.

− Współpraca z Carrefour Links i PepsiCo jest bardzo obiecująca. W połączeniu z obszerną wiedzą nt. zachowań klientów dostępną w Carrefour Links, technologia Safe Haven od LiveRamp umożliwia działom reklamy prowadzenie kampanii digitalowych, zapewniających najwyższą skuteczność oraz udoskonalone narzędzia pomiarowe − powiedział Stanislas Lajouanie, Head of Strategic Growth w LiveRamp.

Celem platformy Carrefour Links jest wypracowanie unikalnego rozwiązania, z którego mogą korzystać dostawcy sieci z sektora FMCG. Współpraca daje możliwość oferowania konsumentom właściwych produktów w odpowiednim czasie i miejscu. Ta rewolucyjna usługa jest aktualnie wdrażana we wszystkich krajach, w których obecna jest sieć Carrefour. W Polsce pierwszą korzystającą z niej marką jest Lipton Ice Tea.


3 logotypy



O firmie PepsiCo

Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez marki Lays, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker i SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z legendarnych marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.

W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with PepsiCo Positive (pep+)”, która wskazuje drogę do uzyskania pozycji światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. pep+ to nowa, strategiczna transformacja PepsiCo w kierunku zrównoważonego rozwoju, obejmująca wszystkie obszary działalności firmy, która skupia się wokół dążenia do dalszego rozwoju przedsiębiorstwa i budowania wartości w granicach stawianych przez planetę oraz inspirowania pozytywnych zmian dla Ziemi i jej mieszkańców. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.

 

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 950 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej informacji o naszej działalności pod adresem serwiskorporacyjny.carrefour.pl, na Twitterze (@CarrefourPolska) oraz LinkedInie (CarrefourPolska).

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2021 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 81,2 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij