Rozwój marki Garden Gourmet: współpraca z siecią piekarni SzabelskiPizzerina z wegańskim klopsikiem i calzone z filecikami roślinnymi – to dwie nowości w piekarni Szabelski, skomponowane z wykorzystaniem produktów marki Garden Gourmet. Receptura nowych wypieków, przygotowana specjalnie dla popularnej sieci piekarni z Warmii i Mazur, jest efektem współpracy z Nestlé Professional.Garden Gourmet oferuje dania wegańskie i wegetariańskie dostępne
zarówno w sektorze detalicznym, jak i w gastronomii. To odpowiedź na
oczekiwania konsumentów, którzy coraz częściej wybierają dania roślinne,
poszukując ich również w swoich ulubionych restauracjach czy piekarniach. Alternatywy
mięsa znalazły uznanie nie tylko wśród wegan i wegetarian, ale także
fleksitarian, czyli osób ograniczających mięso w diecie. Nowe dania, takie jak pizzerina
z aromatycznym klopsikiem roślinnym Garden Gourmet oraz calzone z apetycznym
grillowanym filecikiem wegetariańskim, są już dostępne w ofercie 36 piekarni
Szabelski na terenie Warmii i Mazur.
– Nasi klienci coraz chętniej sięgają po smaczne produkty
roślinne. Cieszymy się, że współpraca z Nestlé Professional zaowocowała dwiema
unikatowymi recepturami, które mogliśmy dodać do menu. Nowe dania cieszą się
popularnością, dlatego planujemy dalszy rozwój tej kategorii i rozszerzenie
oferty o kolejne propozycje stworzone z wykorzystaniem roślinnych alternatyw
mięsa od Garden Gourmet – wyjaśnia Marek Szabelski, założyciel sieci Piekarni Cukierni Szabelski.
Piekarnia Cukiernia Szabelski to rodzinna firma
z 35-letnią tradycją, działająca zgodnie ze standardami certyfikatu IFS. Prowadzący
ją od dwóch pokoleń właściciele są dumni ze swojej pasji do tworzenia
nowych, wyjątkowych wypieków dla klientów. Stale obserwują ich preferencje,
dostosowując ofertę do zmieniających się gustów i trendów.
– Żywność roślinna dynamicznie zyskuje na popularności, a rynek wychodzi
naprzeciw tym oczekiwaniom – również sektor gastronomii. Zauważamy znaczny
wzrost zainteresowania konceptami bezmięsnymi wśród restauratorów, szefów
kuchni i właścicieli punktów usługowych. Cieszymy się, że rośnie wartość roślinnych
rozwiązań w kuchni. Dodatkowo, pozwala to – na jeszcze większą skalę – zmniejszyć
ingerencję w środowisko naturalne - mówi
Marcelina Siudek, Group Product Manager Nestlé Professional.
Nestlé Professional zapewnia kreatywne i podążające za
najnowszymi trendami rozwiązania dla gastronomii i vendingu, które inspirują
oraz wspierają rozwój partnerów. W portfolio produktów – dostosowanym do
potrzeb restauratorów – znajdziemy nie tylko roślinne klopsiki, mielone i
nuggetsy, ale także warzywne kreacje, takie jak burger z soczewicy i marchwi
lub falafel z burakiem. W ofercie detalicznej dostępne są natomiast: Wegański
Falafel, Sensational Burger, Sensational Mielone, Nuggetsy Roślinne, Sznycel
Roślinny i Burger Roślinny.
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest
wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów
i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT
KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz Purina. Nestlé działa na polskim rynku
od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.
pełna lista aktualności
|