Wystartowała świąteczna kampania marki MilkaKażdy z nas spotyka na swojej drodze „Mikołajów dnia codziennego”. W okresie Świąt Milka szczególnie namawia nas do nagradzania i docenienia gestów dobroci innych osób. Do niesienia dobra i dzielenia się pomocą zainspirować będą nas mogły historie nadesłane przez widzów programu „Miłe Wieści”, emitowanego na antenie TVN od 20 listopada przez sześć kolejnych sobót. Program prowadzony przez Marcina Prokopa jest jednym z elementów kampanii świątecznej Milka, marki należącej do Mondelez Polska. Kampania, wdrażana we współpracy z Mindshare Polska, jest drugą odsłoną działań realizowanych wiosną 2021 r. i wyróżnionych główną nagrodą w kategorii Content marketing w tegorocznym konkursie Kreatura 2021. „Miłe Wieści” to 6-ścio odcinkowy program
telewizyjny, emitowany na antenie TVN co sobotę o godzinie 20:05, w którym
prowadzący - Marcin Prokop – dzieli się z widzami nadesłanymi przez nich
historiami dobrych uczynków. Kampania ma na celu zainspirowanie do okazywania
czułości, bezinteresowności wobec otaczających nas ludzi oraz nagradzania
niedocenionych, szczególnie w okresie świąt Bożego Narodzenia. Ostatni z
odcinków cyklu przypada na pierwszy dzień Świąt i jest odcinkiem specjalnym, w
którym Marcin Prokop będzie miał okazję porozmawiać z wyjątkowymi gośćmi.
- „Miłe Wieści” to nasza tuba na świat, przez którą chcemy
pokazać szerszej publiczności tych, którzy dzielą się delikatnością i dobrocią,
często niezauważaną przez nas na co dzień. Pragniemy inspirować wszystkich
Polaków do okazywania sobie wdzięczności w tym wyjątkowym świątecznym okresie.–
mówi Maciej Kruszewski, Brand Manager Milka Seasonals.
Program „Miłe Wieści” wrócił na
antenę TVN po 6 miesiącach. Świąteczna, druga edycja audycji miała swoją
premierę w sobotę 20 listopada i była oglądana przez średnio 1,8 miliona osób,
notując tym samym ponad 10% SHR w grupie populacji 18+.
Ponadto, w ramach kampanii, we
współpracy z TVN powstał wyjątkowy, mikołajkowy odcinek „Milionerów”, w którym
Marcin Prokop, czyli prowadzący programu „Miłe Wieści”, wraz z Dorotą Wellmann,
Ewą Drzyzgą i Michałem Kempą zawalczyli o pieniądze dla fundacji TVN „Nie
jesteś sam”. Odcinek specjalny, który miał swoją premierową emisję 2 grudnia
2021 roku, był jednym z najlepiej oglądanych odcinków tego teleturnieju w jego
polskiej historii.
W ramach kampanii Milka prowadzone
są także działania wizerunkowo – produktowe w ogólnopolskich stacjach
telewizyjnych i wybranych kanałach tematycznych z wykorzystaniem spotów 30” i
10” sekundowych pt. „Obdaruj tych, którzy dzielą się sercem”. Reklamy są
dystrybuowane również w internecie za pośrednictwem online video oraz w kinach
w całej Polsce.
- Postawiliśmy na szeroko zakrojoną
komunikację wykorzystującą różne kanały. Struktura kampanii jest dość
rozbudowana – poza dużą akcją niestandardową, opartą na dedykowanym programie
„Miłe Wieści”, zrealizowanym w synergii ze specjalnym odcinkiem „Milionerów”,
wspartym lokowaniem w „Mam talent”, korzystamy z różnych formatów video offline
i online, wzmocnionych precyzyjnymi działaniami digital – mówi Maciej Świątek, Director,
Client Leadership w Mindshare Polska.
Za koncepcję, realizację i nadzór
merytoryczny nad całością kampanii, w tym nad działaniami niestandardowymi,
włącznie z projektami dedykowanych programów realizowanych w
TVN, odpowiadają zespoły Mindshare - Client Leadership oraz Invention. Kreację
kampanii przygotowała agencja Ogilvy.
Mondelez
Polska
Mondelez
Polska jest wiodącą̨ firmą branży spożywczej w Polsce, od 29 lat obecną na
naszym rynku. Zatrudnia blisko 4600 pracowników i jest liderem na rynku
czekolady i ciastek markowych w Polsce[i].
Bogata oferta firmy obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak:
czekolady Milka, Toblerone i Alpen
Gold, wafelki Prince Polo,
batony 3BIT, ciastka Milka, OREO, belVita, Petitki, Lubisie, Delicje, San, Łakotki oraz cukierki i gumy Halls. Mondelez Polska jest
częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod zmienioną nazwą (dawniej
Kraft Foods) funkcjonuje w Polsce od 2013 r.
Mondelēz
International
Mondelēz
International, Inc. (NASDAQ:
MDLZ) jest globalnym liderem w kategorii czekolady, ciastek, gum do żucia i
cukierków. Firma z przychodami w wysokości około 27 miliardów USD netto zachęca
ludzi w 150 krajach na całym świecie do spożywania przekąsek w sposób
odpowiedzialny. Jako właściciel kultowych marek takich jak ciastka Oreo, belVita i LU,
czekolady Cadbury Dairy Milk, Milka i Toblerone, cukierki Sour Patch Kids oraz guma do żucia Trident, odgrywa kluczową rolę
w kształtowaniu rynku przekąsek na świecie. Mondelēz International jest
członkiem Standard and Poor's 500, Nasdaq 100 i Dow Jones Sustainability Index. Więcej informacji jest dostępnych na stronie www.mondelezinternational.com oraz profilu firmy na
Twitterze www.twitter.com/MDLZ.
[i]1 Mondelez za NielsenIQ:
Panel Handlu Detalicznego; Cała Polska z Dyskontami (Food); Udziały w sprzedaży
wartościowej w okresie IV 2020 - III 2021 w Kategorii Produktów Czekoladowych
(suma Tabliczek, Pralin i Batonów, z wyłączeniem Batonów Chłodzonych) oraz w
Kategorii Słodkich Wypieków (suma Ciastek Paczkowanych oraz Miękkich Ciastek o
wadze do 75g).