Herbatka malinowa Herbaciany Ogród Hitem Handlu 2021!Herbatka owocowo-ziołowa o smaku malinowym Herbaciany Ogród została wyróżniona prestiżowym tytułem Hit Handlu 2021 jako najlepiej sprzedający się produkt w kategorii HERBATA SMAKOWA I ZIOŁOWA.Plebiscyt Hit Handlu
jest realizowany od 20 lat przez wydawcę miesięcznika „Handel”. To ważny głos
detalistów, którzy wskazują na najlepiej sprzedające się produkty w swoich
sklepach. Wyniki plebiscytu pozwalają zobaczyć, jak kształtują się preferencje
zakupowe Polaków oraz trendy rynkowe w FMCG.
Głosy w plebiscycie
oddawano na produkty aż w 66 kategoriach. Sondę dotyczącą sprzedaży w
okresie od początku kwietnia 2020 do końca marca 2021 roku przeprowadzono
na losowo wybranej reprezentatywnej grupie 1.050 detalistów z całej
Polski. Badanie było dwuetapowe, przeprowadzone przez dwie niezależne
firmy badawcze: Brainlab i CMR. Zostało zrealizowane metodą CATI w maju 2021 roku
na podstawie wcześniej wykonanej analizy paragonowej przez Centrum
Monitorowania Rynku.
Malina to herbatka, której
mocno owocowy smak pochodzi w 100% z naturalnych składników. Wyselekcjonowane i staranie zebrane owoce
podawane są do dokładnej kontroli, a następnie starannie pakowane tak, aby
chronić całe dobrodziejstwo natury.
Herbatka zapakowana jest w przezroczyste torebki,
przez które można zobaczyć duże kawałki owoców, dających wyjątkowo smaczny i
aromatyczny malinowy napój. Torebki zostały wykonane z materiału
biodegradowalnego i kompostowalnego w warunkach przemysłowych. Herbatka
Herbaciany Ogród Malina – sugerowana cena detaliczna: 4,49 zł za opakowanie 20
torebek. Więcej
informacji o herbatce malinowej Herbaciany Ogród pod linkiem: https://www.herbapol.com.pl/produkty/herbaty/herbatki-owocowe/herbaciany-ogrod/malina.
„Herbapol-Lublin” S.A. „Herbapol-Lublin”
S.A. jest polską firmą z branży spożywczej, która w ciągu ponad 70 lat
obecności na naszym rynku ugruntowała swoją pozycję lidera. Zajmuje pierwsze
miejsce w segmencie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych,
czerwonych, funkcjonalnych, białych oraz drugie miejsce w kategorii herbat
zielonych i dżemów. „Herbapol-Lublin”
S.A. to przede wszystkim znane na polskim rynku marki Herbapol i Big-Active.
Na bogate portfolio firmy składają się produkty należące do kategorii herbat,
produktów dżemowych, napojów oraz syropów. W 2019 roku do portfolio firmy
dołączyły produkty z linii BIO. W 2017
roku firma zadebiutowała także w kanale HoReCa, wprowadzając na rynek dwie
linie herbat: Breakfast i Premium. W
2019 „Herbapol-Lublin” S.A. otrzymał m.in. Diament Forbesa dla najdynamiczniej
rozwijających się firm w Polsce. Wybrane produkty z roku na rok zdobywają nagrody i wyróżnienia – w tym nagrody przyznawane przez
detalistów – Złoty Paragon oraz Hit Handlu. W 2020 roku firma zaistniała na
rynku kosmetycznym wprowadzając markę naturalnych kosmetyków i suplementów diety Herbapol Polana. Więcej
informacji znaleźć można na stronie www.herbapol.com.pl oraz www.herbapol-polana.com.
pełna lista aktualności
|