NESCAFÉ® Dolce Gusto® wprowadza kawy wegańskie. Oat Flat White i Coconut Flat White od połowy marca dostępne na półkach sklepowychW 2019 roku wartość rynku roślinnych zamienników mleka szacowano na 191 mln zł i rósł on dwucyfrowo . Już dziś w polskich sklepach dostępnych jest blisko sto pozycji tego typu napojów. W odpowiedzi na oczekiwania konsumentów Nestlé rozwija ofertę NESCAFÉ® Dolce Gusto® i wprowadza nowe, wegańskie warianty białej kawy w kapsułkach.W drugiej połowie marca
portfolio marki NESCAFÉ® Dolce Gusto® rozszerza się o jednokapsułkowe kawy
na bazie napojów roślinnych. Nowe warianty to klasyczne flat white w dwóch wegańskich
odsłonach: Oat Flat White na bazie napoju owsianego oraz Coconut Flat White – na
bazie napoju kokosowego. W pierwszej kolejności nowości pojawią się na
platformach Frisco.pl oraz Allegro, a także stacjonarnie i online w sklepach
electro: Euro RTV AGD, Media Expert i Neonet. Od kwietnia będą także dostępne
w hipermarketach sieci Carrefour.
„Roślinne zamienniki mleka
to bardzo dynamicznie rozwijający się sektor. Także w Nestlé intensywnie
inwestujemy w badania i rozwój naszego portfolio w tym kierunku. Obecnie blisko
10% specjalistów zatrudnionych w centrach R&D Nestlé na świecie pracuje
właśnie nad innowacyjnymi recepturami żywności i napojów na bazie roślin – komentuje
Agnieszka Guzik, Dyrektor Dywizji Napojów Nestlé Polska i dodaje –
Bardzo cieszymy się, że NESCAFÉ® Dolce Gusto® jest jedną z marek, która wpisuje
się w ten ważny trend i oferuje pyszne, aromatyczne kawy na bazie napojów
roślinnych”.
NESCAFÉ® Dolce Gusto®
to wiodący producent kawy w kapsułkach. W swojej ofercie posiada gamę
różnorodnych kaw i napojów czekoladowych o różnych smakach i intensywności
palenia ziaren. Nowe wegańskie pozycje w portfolio doskonale uzupełniają ofertę
marki. Delikatny aromat Oat Flat White przywodzi na myśl prażone płatki
owsiane, co sprawia, że znakomicie sprawdzi się do śniadań. Coconut Flat White,
którego bazą jest napój kokosowy, zawiera w sobie subtelne nuty kokosa i
prażonych zbóż, co czyni ją kawą idealną na popołudnia. Oba smaki występują w
wariancie 180ml o średniej intensywności palenia ziaren.
To niejedyne działanie,
które potwierdza innowacyjne podejście marki. W ubiegłym roku NESCAFÉ®
Dolce Gusto® rozpoczęło #RecyklingDolceGusto – autorski program, dzięki któremu konsumenci mogą oddawać zużyte kapsułki
do recyklingu. Dzięki niemu tworzywo sztuczne wykorzystane do stworzenia
kapsułek jest poddawane przetworzeniu, podobnie jak fusy po kawie, które służą jako
biogaz.
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze
żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym
m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK,
NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od 1993 roku.
Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.
pełna lista aktualności
|