KitKat rusza z kampanią. Na rynku nowe smaki i formaty popularnych słodkościWystartowała nowa kampania reklamowa kultowej marki KitKat należącej do Nestlé. Jednocześnie na półkach sklepowych pojawiły się nowe smaki i formaty słodyczy.W ramach nowej odsłony kampanii marki KitKat w
TV emitowane będą trzy spoty pod znanym już sloganem „Czas na przerwę. Czas na
KitKat”. Koncepcja filmików to zabawne, utrzymane w historycznej konwencji
15-sekundowe klipy zapowiadane planszą „Przerwa na film z KitKat”. Promocja
będzie dodatkowo wspierana w kanałach digital oraz – dla wybranych produktów – również
w mediach społecznościowych. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy UM Thrive.
Od lutego na półkach sklepowych można znaleźć
także nowe propozycje słodkości marki. Do oferty dodany został nowy wariant
smakowy KitKat 4Finger Premium „Zebra”, który oblewany jest białą i ciemną
czekoladą. Oprócz nowych smaków, marka rozszerza również dostępne formaty. Do portfolio
zawitały KitKat Pops w trzech wariantach smakowych: mlecznej czekolady,
orzeszków ziemnych, kukurydzy i chia oraz orzechów laskowych i kakao. KitKat
Pops to czekoladowe kuleczki w opakowaniach do dzielenia się. Dodatkowo,
flagowy KitKat Chunky zyskał opakowanie typu multipack, w którym znaleźć
można cztery batoniki w 40-gramowych porcjach.
„Nowości w portfolio KitKat to odpowiedź na
zmiany w nawykach konsumentów, którzy coraz chętniej sięgają po formaty, dzięki
którym mogą dzielić się słodkościami podczas wspólnych chwil z najbliższymi
– komentuje Anna Mitura, Dyrektor Dywizji Słodyczy Nestlé w Polsce i dodaje – „Wprowadzone
już nowości to jednak dopiero początek tego, co przygotowaliśmy dla marki
KitKat w 2021 roku. W nadchodzących miesiącach pojawią się kolejne warianty
batoników, rozpoczniemy także atrakcyjne działania promocyjne”.
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze
żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym
m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK,
NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od 1993 roku. Firma
zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.
pełna lista aktualności
|