Nestlé wprowadza w Polsce kawę Starbucks do przyrządzania w domuJesienią w polskich sklepach pojawi się pierwsza kawa Starbucks od Nestlé.W ramach globalnej umowy, Nestlé, wiodąca firma
w obszarze żywienia i zarazem największy na świecie producent kawy, wprowadza
kawę Starbucks do sklepów w Polsce. W pierwszej
kolejności, jesienią, dostępne będą kapsułki do ekspresów NESCAFÉ Dolce Gusto
oraz Nespresso. Kolejne produkty zostaną wprowadzone do końca roku.
W 2018 roku Nestlé nabyło nieograniczone
prawa wprowadzania do globalnego obrotu produktów kawowych i herbacianych z
asortymentu pakowanych towarów konsumpcyjnych i produktów gastronomicznych
Starbucks poza kawiarniami tej marki i z wyłączeniem artykułów gotowych do spożycia.
Polska dołącza do kilkudziesięciu krajów świata z Europy, Azji, Ameryki
Północnej, Ameryki Łacińskiej, Bliskiego Wschodu, w których dostępne są
kawy Starbucks od Nestlé.
– Jesteśmy
świadkami synergii trzech wiodących marek kawowych: NESCAFÉ – najczęściej
wybieranej marki kawy na świecie, Nespresso – marki premium w segmencie kawy
porcjowanej, oraz Starbucks – ikony kaw z kawiarni. To odpowiedź na oczekiwania
miłośników tego napoju, którzy chcą w domu cieszyć się kawą o najwyższej
jakości i smaku, znanym im z ulubionych kawiarni – mówi Marjana Davidovic,
Dyrektor Dywizji Napojów Nestlé w Polsce – Wprowadzenie nowych produktów świetnie
wpisuje się w coraz silniejszy trend spożycia kawy w domu.
Produkty Starbucks od Nestlé
dostarczą nowego wymiaru przyjemności wielbicielom tego napoju, którzy cenią najwyższą
jakość, radość z jej picia i przyrządzania oraz lubią mieć możliwość wyboru
intensywności smaku.
Kawy Starbucks od Nestlé będą dostępne w
trzech wariantach palenia ziaren: Blond Roast (smak delikatny i łagodny),
Medium Roast (gładki i zrównoważony), Dark Roast (pełny i wyrazisty). Wszystkie warianty przygotowywane
są w 100% z wysokiej jakości ziaren arabiki, pozyskiwanej w zrównoważony
sposób z upraw objętych programem Starbucks C.A.F.É Practices, w
ramach którego obowiązuje kompleksowy system norm w zakresie odpowiedzialności
społecznej, weryfikowany przez zewnętrznych ekspertów.
W
pierwszej kolejności, jesienią, w Polsce dostępne będą kapsułki Starbucks do ekspresów NESCAFÉ
Dolce Gusto oraz od Nespresso. W pierwszym przypadku będzie to pięć wariantów:
kremowe Cappuccino, klasyczne Caramel Macchiato, delikatne Latte Macchiato,
bogate w smaku Espresso oraz Grande z nutą toffi. Nespresso zaoferuje pięć
wariantów kawy Starbucks, m.in. Caffe Verona z nutami karmelu i gorzkiej
czekolady oraz House Blend – z nutami orzechów i kakao.
Od
września kawy Starbucks od Nestlé są dostępne w sklepach Carrefour, a także w kanałach e-commerce: na
Carrefour.pl, Frisco.pl oraz w oficjalnym sklepie Nestlé na Allegro.pl. Dodatkowo
kapsułki NESCAFÉ Dolce Gusto można zakupić także na stronie
marki pod adresem dolce-gusto.pl.
O
Nestlé
Nestlé
w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia
z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ,
WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA.
Nestlé działa na polskim rynku od ponad 25 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5500
pracowników w 8 lokalizacjach.
pełna lista aktualności
|