Mus je schrupać… latem! – Familijne startują z kampanią reklamowąTegoroczne lato będzie należeć do Wafli Familijnych. Marka stawia na szeroką komunikację w mediach, która wystartowała 15 czerwca i potrwa aż do końca lata. Działania podzielono na etapy, które w pierwszej odsłonie obejmują kampanię produktową w telewizji, na platformach VOD i odsłonę teaserową w mediach społecznościowych.„Mus
je schrupać!” to hasło, które konsekwentnie towarzyszy marce już kolejny sezon.
Kampania koncentruje się na budowaniu świadomości atrybutów wafli Familijnych
Gofrowych - kruchych wafelków z puszystym musem w kilku najbardziej popularnych
smakach. Podkreśla także rodzinny charakter marki Familijne. Emisje spotów
zaplanowano w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych do lipca br.
Równolegle,
od połowy czerwca realizowana będzie kampania w serwisach VOD. Komunikacja
wzbogacona będzie aktywnościami w mediach społecznościowych. W powyższych
mediach akcja będzie miała charakter teaserowy - wprowadzający komunikacyjnie
do kolejnego etapu działań, którego odsłona nastąpi 1 lipca br. Marka dla
swoich konsumentów przygotowała szereg niespodzianek – ich szczegóły poznamy wkrótce.
Link
do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=X6xSJiKjr6o
Marka:
Familijne
Produkt:
Familijne Gofrowe
Producent:
Colian Sp. z o.o.
www.familijne.pl
pełna lista aktualności
|