Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Tworzenie angażującego środowiska pracy w Hochland to priorytet!
Dziś pracodawcy muszą stwarzać takie warunki pracy, które z jednej strony będą odpowiadać młodszym pokoleniom pracowników, ale będą też optymalne dla pracowników o dłuższym stażu pracy. Nie chodzi o to, żeby adresować potrzeby tylko do jednej grupy pracowników, ale żeby to wszystko ze sobą połączyć. Hochland Polska tworzy angażujące środowisko pracy.

Mierzeniu pulsu w organizacji Hochland Polska pomaga cykliczny udział w badaniu Great Place to Work. Aktualnie trwa kolejna edycja badania. Wyniki badania stanowią bardzo ważne źródło informacji opisujących w jaki sposób pracownicy postrzegają Hochland, czy chcą tutaj pracować i polecać to miejsce innym.  Badanie dostarcza również informacji dotyczącej wiarygodności firmy jako pracodawcy. Skupia się na takich obszarach, jak szacunek, uczciwość oraz koleżeństwo. Historia badania pokazuje w dość jednoznaczny sposób, że wyniki, które dostarcza Instytut Great Place to Work stanowią ważną bazę do podejmowania później decyzji oraz realizowania działań odpowiadających na potrzeby i oczekiwania pracowników. Hochland zaangażował swoich pracowników z różnych zespołów w proces wypracowania strategii, misji i wizji. Wdrożono również spójną i przejrzystą politykę wynagrodzeń, rozwinięto przestrzeń do zgłaszania inicjatyw w ramach m.in. wolontariatu pracowniczego oraz przestrzeń do prowadzenia dialogu w ramach cyklicznych spotkań z Zespołem Kierownictwa oraz Konferencji Sprzedażowych. Poza wynagrodzeniami pracownicy mają dostęp do prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia życia dla siebie i rodziny, rozbudowany pakiet świadczeń socjalnych, platformę kafeteryjną, karty sportowe, możliwość brania udziału w konferencjach, podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez udział w różnego rodzaju szkoleniach i warsztatach, możliwość nauki języka angielskiego i wiele innych.

 

Zależy nam na tworzeniu jeszcze bardziej angażującego środowiska pracy w Hochland, do tego dążymy i to jest naszym priorytetem! Przed zespołami HR stoją duże wyzwania. To przede wszystkim przyciąganie najlepszych kandydatów, szczególnie tych wyróżniających się nowoczesnym podejściem i ciekawych świata! Ważna jest też kwestia zatrzymywania takich osób w firmie. – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

 

20190709_173

Hochland istnieje na polskim rynku od początku lat 90-tych. W Polsce działają dwa zakłady – w Kaźmierzu i Węgrowie. Hochland, Almette, Valbon to wiodące na rynku marki, pod którymi kryje się cała gama produktów, dostępna także dla rynku HoReCa. Doskonały smak i jakość zawdzięczają najlepszym surowcom i technologiom.


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij