Zapakuj się na największe targi opakowańCzym byłby produkt bez odpowiedniego opakowania? Marketingowcy nie pozostawiają wątpliwości – prezentacja artykułu zwiększa jego sprzedaż. To właśnie opakowanie skłania bądź zniechęca odbiorcę do zakupu produktu i często ma większe znaczenie, niż sama jego zawartość. Co więc zrobić, żeby zachęcić kupującego? Na pewno należy zapoznać się z rynkiem nowoczesnych opakowań na 9. Międzynarodowych Targach Packaging Innovations – największym tego typu wydarzeniu w Europie Środkowej – w dniach 4-5 kwietnia 2017 r., w EXPO XXI Warszawa. Organizatorzy zapowiadają, że odwiedzi je 5000 profesjonalistów, a swoją ofertę przedstawi ponad 200 firm z Europy.Branżowa hybryda
Targi Packaging Innovations są bez wątpienia
wydarzeniem hybrydowym – łączą ekspozycję wystawienniczą za spotkaniami
ekspertów, licznymi wykładami, konferencjami oraz premierami innowacyjnych
rozwiązań produktowych. Kierowane są do producentów i dystrybutorów różnego
rodzaju opakowań, etykiet, displayów, czy usług pakowania oraz konfekcjonowania.
Ponadto skupiają środowisko przedsiębiorców z rozmaitych branż np.:
kosmetycznej, spożywczej, chemicznej, logistycznej, czy farmaceutycznej.
Gwarancja jakości
Targi Packaging Innnovations z
pewnością są miejscem nawiązywania wartościowych relacji biznesowych. Najlepszym
dowodem, świadczącym o formacie wydarzenia jest opinia jego uczestników – Organizatorzy
Targów bez wątpienia mogą się pochwalić świetnymi recenzjami. Uczestniczymy w Targach Packaging Innovations od pierwszej edycji. W tym roku mamy bardzo
dużo klientów – widać, że organizatorzy wiedzą, jak promować wydarzenie w
szerokim wachlarzu branż. Jesteśmy bardzo zadowoleni m.in. z tego powodu, że na
naszym stoisku pojawiło się dużo przedstawicieli z wielu branż, kosmetycznej
czy FMCG. Uważam, że te Targi są od paru lat najważniejszymi targami branży
opakowań w Polsce. Po pierwsze mamy duży przegląd firm z zakresu copackingu,
maszyn, generalnie wszystkiego, co jest związane z opakowaniami. Po drugie
zawsze można zobaczyć coś innowacyjnego, spotkać lub zobaczyć dostawców,
których towary mogą być interesujące teraz lub w przyszłości i przysłużyć się
rozwojowi własnej linii produktów. Po trzecie, w naszym kraju nie ma
konkurencji, która byłaby w stanie przyciągnąć tylu wystawców i zwiedzających
co Targi PI. – mówił Mirosław Tobiasz z Seufert Polska.
Klucz do sukcesu
Organizowane w centrum Warszawy Targi Packaging
Innovations są platformą biznesową i miejscem prezentacji usług oraz produktów
dla branży, jak również wydarzeniem skupiającym ekspertów sektora opakowań.
Podczas ich trwania odbywają się liczne konferencje, wskazujące trendy rozwój
rynku. Już po raz trzeci wydawca miesięcznika „Świat Druku” poprowadzi
warsztaty „Jak opakować brandy”.
Praktycy wyjaśnią, w jaki sposób opakowanie pozycjonuje na rynku produkt
i markę, poruszą także zagadnienia designu świadomego oraz stosowanych w
cyfrowym zadruku opakowań zabezpieczeń, które chronią produkt i tym samym
wizerunek marki.
Kolejnym merytorycznym walorem Targów będzie
„Forum Druku Cyfrowego”, podczas którego pokazane zostaną możliwości
technologii cyfrowego druku etykiet i opakowań. Uczestnicy Forum poznają
korzyści płynące z różnego rodzaju zastosowań personalizacyjnych.
Podczas Targów po raz pierwszy odbędzie się konferencja
„Label Innovations”. Jej tematem przewodnim staną się nowe wyzwania
komunikacyjne i rynkowe stawiane przed producentami opakowań. Wykłady adresowane
będą do właścicieli małych i średnich firm, samodzielnie zarządzających
własnymi markami, brand managerów, product managerów, pracowników działów
marketingu jak i do szefów sprzedaży
i zakupów.
Tradycyjnie, interesującym punktem programu będą
także seminaria workShops, podczas których praktycy podzielą się swoimi doświadczeniami
i know-how z uczestnikami Targów. Cieszące się rosnącym zainteresowaniem
wykłady już po raz drugi odbędą się w dwóch niezależnych strefach, co dla
zwiedzających odznacza dwa razy większą dawkę wiedzy. Kolejnym atutem workShops
jest bezpłatny wstęp na seminaria.
Spotkanie z designem
Od 6 lat targom towarzyszy konkurs Strefa
Studenta, który każdego roku wzbudza duże zainteresowanie. Jest on dedykowany
młodym i zdolnym designerom opakowań, stawiającym swoje pierwsze kroki w projektowaniu. Studenci zgłaszający się do Strefy Studenta tworzą projekty, a
następnie wykonują prototypy proponowanych opakowań. U podstaw ich koncepcji
powinien znajdować się innowacyjny i zaskakujący pomysł, który może zostać wprowadzony do produkcji. Konkurs
składa się z dwóch etapów. Pierwszym z nich jest głosowanie Internautów, którzy w dniach
od 27 lutego do 5 marca wybiorą na profilu facebook Targów Packaging
Innovations najlepsze ich zdaniem opakowania. 10 prac z najwyższą oceną
internautów jest prezentowanych podczas targów. Spośród nich profesjonalne jury
wybiera 3 najlepsze projekty. Na laureatów czekają nagrody pieniężne, a co
najważniejsze możliwość zaistnienia w świecie designu. Strefa Studenta była już
wielokrotnie przepustką do międzynarodowej kariery.
Akcja rejestracja
Internetowa rejestracja na Targi Packaging
Innovations została uruchomiona, już dziś można bezpłatnie zarejestrować się
on-line na stronie www.packaginginnovations.pl. Po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego zwiedzający
otrzymają identyfikatory uprawniające do wstępu na targi.
Powody, dla których opłaca się pojawić się na
wydarzeniu można mnożyć, bez wątpienia każdy znajdzie interesujące go produkty,
usługi, czy wykłady. Czy warto więc odwiedzić Targi? Z pewnością tak! Jak
zapewniają Organizatorzy Targów – nie zabraknie nowości produktowych, wykładów
oraz świeżego spojrzenia na branżę.
Kontakt:
Katarzyna Banach
Kierownik Zespołu / Komisarz Targów
banach@targi.krakow.pl
www.packaginginnovations.pl