Po przygodę ruszyć
czas!
Bohaterem Up Up Hippo jest sympatyczny niebieski hipopotam. Aby wprawić
go w ruch i pomóc mu przeżyć przygodę wystarczy smartfon i plastikowa butelka po napoju. Zgniatając butelkę, gracz
pomaga hipopotamowi latać, pływać, skakać i wreszcie ukończyć misję – wyrzucić
plastikową butelkę do właściwego pojemnika.
Up Up Hippo to edukacyjne
eko-wyzwanie dla dzieci. Dzięki aplikacji uczą się, że zgniecione opakowanie plastikowe zajmuje mniej miejsca w śmietniku,
a dbanie o naturalne środowisko może być przyjemnością. Eko-gra stanowi więc
pomoc dla rodziców w wyrabianiu w pociechach pożytecznych nawyków.
„W PepsiCo dbamy o zmniejszanie wpływu naszej firmy na środowisko.
Częścią tego zobowiązania jest edukowanie dzieci w zakresie ekologii. Najmłodsi
najszybciej uczą się przez zabawę, a dzięki aplikacji Up Up Hippo mogą
przekonać się, że proste czynności, jak zgniatanie butelek są bardzo potrzebne.
W ten sposób kształtują w sobie nawyk prawidłowego gospodarowania plastikowymi
odpadami” – powiedziała
Małgorzata Skonieczna, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej na Europę
Centralną, PepsiCo.
Niezgniecione butelki plastikowe zwiększają o 80% objętość śmieci, co
skutkuje częstszym transportem odpadów i większą emisją dwutlenku węgla do
atmosfery. Obecnie wiele osób wciąż nie zgniata butelek plastikowych przed ich
wyrzuceniem. Wspólna zabawa rodziców i dzieci przy Up Up Hippo może pomóc
zmienić ten stan z korzyścią dla środowiska.
Up Up Hippo jest
dostępne w wersjach na iOS i Android:
iTunes: https://itunes.apple.com/us/app/up-up-hippo/id1106487874
Google Play: https://goo.gl/MnBEln
Aplikację Up Up Hippo
dla firmy PepsiCo opracowało Deloitte Digital.
O firmie PepsiCo
Konsumenci
w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy
PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży
produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay,
Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo,
wyniósł w 2015 roku ponad 63 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym
portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i
napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających
się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów
amerykańskich.
Działalność PepsiCo opiera się na
filozofii „Performance with Purpose”, co oznacza, że firma koncentruje się na
osiąganiu wysokich wyników finansowych, jednocześnie dbając o zrównoważony
wzrost. Zgodnie z filozofią „Performance with Purpose”, PepsiCo oferuje szeroki
wybór produktów żywnościowych i napojów, od przekąsek po produkty o profilu
prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych sposobów pozwalających ograniczać wpływ
swojej działalności na środowisko oraz zmniejszać koszty operacyjne, firma
zapewnia bezpieczne i sprzyjające warunki pracy wszystkim swoim pracowników na
świecie, a także szanuje, wspiera i inwestuje w rozwój społeczności lokalnych,
w których prowadzi działalność. Więcej informacji na temat PepsiCo jest
dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com
Kontakt dla mediów:
Jarosław Soroczyński
Questia sp. z o.o. sp. k.
Communications Management Consultants
tel.: +48 22 623 07 00
e-mail: jsoroczynski@questiapr.pl |