Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Coolmat zmieni zakupy?
Wysoka konkurencja w handlu powoduje, że sieci szukają nowoczesnych rozwiązań, które zwiększą ich atrakcyjność.

Polacy coraz chętniej robią zakupy spożywcze przez internet. Problem w tym, że po umówieniu się na odbiór trzeba być w domu, gdy przyjedzie kurier. Firma Coolmat, założona przez grupę doświadczonych specjalistów z obszarów budowy maszyn, chłodnictwa, a także e-Commerce oraz IT, postanowiła zaoferować rozwiązanie, które da ludziom więcej wolności. Zainteresowali pomysłem duże sieci spożywcze. Pomysł spodobał się sieci Alma. - 17 listopada ruszamy z pierwszymi coolomatami. Na początek staną w stolicy - mówi Monika Moskwa, rzeczniczka Alma Market SA.


Wysoka konkurencja w handlu powoduje, że sieci poszukują innowacyjnych rozwiązań, aby pozyskać klienta i rozwijać swoją sprzedaż. Jednym z perspektywicznych trendów jest e-commerce, który wzbudza coraz większe zainteresowanie i będzie się rozwijał – komentuje Andrzej Gantner, dyrektor generalny PFPŻ ZP.

 

Źródło: metrocafe.pl; PFPŻ ZP 5.11.2015



Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij