Spożywcy poznają Chiny w internecieO współpracy z Państwem Środka polscy spożywcy będą mogli porozmawiać już pojutrze, i to bez długiej podróży.Misja gospodarcza w Chinach, ale
w wersji wirtualnej. Tego spróbują w środę polscy spożywcy w Warszawie,
Poznaniu i Wrocławiu z jednej strony i dystrybutorzy z Szanghaju, Pekinu i
Guandong z drugiej. Spotkanie organizuje Bank Zachodni WBK, który czeka jeszcze
dzisiaj do końca dnia na zgłoszenia.
- Omówimy bariery wejścia na
rynek chiński, rozwiązania ułatwiające współpracę z Chinami, doświadczenia
wybranych polskich firm na tym rynku oraz regulacje prawne w
handlu żywnością w Chinach. Oprócz sesji ogólnej uczestnicy będą
mogli nawiązać bezpośredni kontakt i wstępnie rozmawiać o szczegółach
ewentualnej współpracy - mówi Robert Fedorowicz, ekspert ds. finansowania
handlu w BZ WBK, który odpowiada za organizację misji.
Robert Antczak, odpowiedzialny
za rozwój biznesu międzynarodowego w BZ WBK, przyznaje, że Chiny to kraj
skrajności, ale sukces gospodarczy ostatnich lat spowodował, że Chińczycy
znacznie się wzbogacili, przynajmniej ci żyjący w największych miastach. - Mają
pieniądze i je wydają. Obecnie to konsumpcja napędza chiński wzrost.
Zgłoszenia na spotkanie
przyjmowane jest dziś do końca dnia. Należy wystać wiadomość o temacie:
„Zgłoszenie — misja Chiny na adres finansowanie.handlu@bzwbk.pl.
Więcej w: Puls Biznesu
pełna lista aktualności
|