Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Druga odsłona kampanii Gwarancja Jakości QAFP
Z początkiem marca 2015 r. rozpocznie się kolejna, druga już odsłona kampanii „Gwarancja Jakości QAFP” na bilbordach. Wielkoformatowe plakaty będą widoczne w całej Polsce w 345 lokalizacjach m.in. na terenie Warszawy, Poznania, Łodzi, Wrocławia, Katowic czy Sosnowca aż do 30 kwietnia. W marcu jesteśmy obecni w 175 lokalizacjach w kwietniu w 170. Dodatkowo po raz pierwszy reklama apetycznych wędlin i mięs pojawi się w warszawskim metrze.

W lutym ub. roku rozpoczęła się kampania Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI) na rzecz wędlin i kulinarnego mięsa wieprzowego certyfikowanych znakiem QAFP. Program przewidziany jest na trzy lata do lutego 2017. W trakcie kampanii prowadzone będą działania tj. warsztaty kulinarne, konkursy oraz działania reklamowe, w ramach których program obecny jest na billboardach, w spotach kinowych, telewizji, prasie i Internecie.  Kampania finansowana jest ze środków Unii Europejskiej, budżetu krajowego oraz Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego.


Kampania „Gwarancja Jakości QAFP” dotyczy kulinarnego mięsa wieprzowego i wędlin certyfikowanych w ramach Systemu Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP (Quality Assurance for Food Products). Jej celem jest popularyzacja wysokiej jakości ww. produktów wśród konsumentów indywidualnych – osób zainteresowanych gotowaniem i zwracających uwagę na jakość oraz profesjonalistów zajmujących się gastronomią. - Chcemy nauczyć Polaków tego, jak wygląda, pachnie i smakuje wędlina i mięso wysokiej jakości. Tak,  aby mogli świadomie dokonywać wyborów. QAFP jest systemem gwarantowanej jakości. Oznacza to, że produkcja mięsa i wędlin jest ściśle kontrolowana na każdym etapie – od doboru ras zwierząt, przez ich żywienie, warunki transportu, ubój, selekcję mięsa, aż po warunki przechowywania w sklepie  – mówi Wiesław Różański, prezes UPEMI - Choć wieprzowina jest jednym z najczęściej spożywanych w Polsce mięs, a konsumenci coraz bardziej zwracają uwagę na  to, co jedzą, wiedza na temat jakości mięsa wieprzowego i wędlin nie jest powszechna. Chcemy to zmienić za pomocą naszej kampanii.


Więcej informacji o kampanii na stronie projektu www.qafp.pl/dobrywybor, gdzie m.in. regularnie pojawiają się przepisy kulinarne oraz porady dotyczące tego jak wybierać, przyrządzać i przechowywać mięso.


(Źródło: UPEMI)

LAYOUT_8a_korekta_2_B

Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij