Polska planuje kolejne kampanie promocyjne w Czechach i na SłowacjiTylko w II połowie 2014 r. na kampanie medialne przygotowane przez agencje reklamowe oraz na udział w targach i imprezach plenerowych w Pradze i Bratysławie nasze Ministerstwo Rolnictwa zamierza wydać 1,5 mln zł.- Celem tych działań jest kreowanie pozytywnego wizerunku wytwarzanej w Polsce żywności oraz przekonanie konsumentów o jej bezpieczeństwie i ponadprzeciętnych walorach smakowych - wyjaśnia Małgorzata Książyk, rzecznik resortu rolnictwa.
Nasi południowi sąsiedzi, a szczególnie Czechy, są ważnymi rynkami zbytu naszych produktów spożywczych, jednak konsumenci tych krajów wciąż mają negatywne zdanie nt jakości polskich produktów.
Jeszcze w lutym tego roku ok. 30 proc. Czechów uważało, że polskie towary są niezdrowe, niebezpieczne i ogólnie słabej jakości - wynika z badania Media Research dla MarketingSale-sMedia. Prawie 60 proc. badanych przyznało, że ich unika.
Kampanie medialne mają zmienić ten obraz.
(Więcej w: Rzeczpospolita 16.07.2014).
pełna lista aktualności
|