Nowa Milka BubblyInnowacyjna Milka Bubbly w portfolio Mondelez Polska to czekolada o nowym smaku i kształcie. W połowie stycznia wystartowała telewizyjna odsłona kampanii promującej tę nowość. Działania marketingowe nowego produktu obejmują dedykowany spot reklamowy, kampanię outdoorową, wsparcie w punktach sprzedaży i w mediach społecznościowych.Trzydziestosekundowy spot dedykowany Milka Bubbly można obejrzeć od 16 stycznia br. we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat, TVP oraz kanałach tematycznych). Symbol marki, fioletowa krowa, zachęca zabieganych mieszkańców miast do odkrycia swojej delikatnej natury. Tym razem pomoże jej w tym nowa Milka Bubbly w niespotykanej do tej pory formie i mnóstwo bąbelków.
Jednym z elementów kampanii są zaplanowane do końca lutego akcje promocyjne. W wybranych sklepach kanału tradycyjnego przy zakupie produktów Milka za minimum 15 złotych w styczniu będzie można otrzymać dodatkową tabliczkę Milki Bubbly, a w lutym jojo z limitowanej serii Milka Bubbly.
Konsumenci, którzy tegoroczne ferie spędzą w górach, w lokalnych punktach sprzedaży będą mogli odebrać czapkę Milka z rogami. Fioletowe nakrycie głowy jest jednocześnie biletem wstępu na rodzinny event na stoku Czantoria w Ustroniu i zawody "Fioletowy koniec zimy z Milką" zaplanowane na 1 marca br.
Działania promocyjne prowadzone są intensywnie również na platformie społecznościowej Facebook oraz na billboardach.
Nowa Milka Bubbly jest dostępna w trzech wariantach - o smaku mlecznej czekolady, mlecznej i białej oraz czekolady mlecznej z dodatkiem płynnego karmelu.
(Źródło: pr).
pełna lista aktualności
|