Coca-Cola wprowadza na polski rynek znaną markę napojów funkcjonalnychCoca-Cola Poland Services wprowadziła na polski rynek Glaceau vitaminwater, jedną z najbardziej znanych na świecie markę napojów funkcjonalnych.Essential, Power-C, Multi-V oraz XXX-Triple berry to cztery warianty napojów funkcjonalnych Glacéau vitaminwater, które właśnie pojawiły się w stolicy, w wybranych punktach sprzedaży. Każdy z nich zawiera połączenie witamin lub składników mineralnych takich jak żelazo, wapń oraz cynk. Napoje Glacéau vitaminwater wytwarzane z wody źródlanej, zawierają tylko naturalne aromaty. Ich dodatkową zaletą jest niższa wartość energetyczna (kaloryczność), dzięki zawartości słodzika naturalnego pochodzenia na bazie stewii.
Każdy z wariantów napoju odpowiada za inną funkcję. Glacéau vitaminwater Essenti to źródło witaminy D oraz wapnia, które pomogą w utrzymaniu zdrowych kości. Glacéau vitaminwater Multi-V zawiera 9 witamin, wapń oraz cynk. Tymczasem Glacéau vitaminwater Power-C to witamina C oraz żelazo. Czwarty wariant - Glacéau vitaminwater XXX-Triple berry wspiera zwalczanie wolnych rodników i ochroni przed stresem oksydacyjnym. Ten napój o smaku owoców jagodowych zawiera trzy przeciwutleniacze: witaminę C i E oraz cynk.
Glacéau vitaminwater to obecnie bardzo modny produkt, który ma wielbicieli w wielu krajach świata. Jego fani to przede wszystkim osoby aktywne, kreatywne, często związane ze światem kultury, którzy z sukcesem realizują się i spełniają swoje marzenia.
- Polacy żyją coraz szybciej i intensywniej. Są też coraz bardziej świadomi konieczności dbania o swoje zdrowie, kondycję fizyczną i zbilansowaną dietę. Glacéau vitaminwater jest doskonałą propozycją dla takich osób. Spośród czterech dostępnych w Polsce wariantów każdy znajdzie odpowiedni dla siebie - twierdzi Grzegorz Gęsik-Rudnicki, Commercial Manager w Coca-Cola Poland Services.
Glacéau vitaminwater jest dostępny w butelkach o pojemności 500 ml.
Agencja K2 odpowiada za koncepcję strategiczną i kreatywną przy wprowadzeniu produktu na rynek, w tym działania w Internecie i w punktach sprzedaży. K2 Media odpowiada za zakup mediów. Działania public relations powierzono Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
(Źródło: www.portalspozywczy.pl)
pełna lista aktualności
|