Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Nestle stawia na product placement
Lód Kaktus - produkt Nestle - pojawi się w trzech odcinkach serialu "Rodzinka.pl". Celem działań promocyjnych ma być szersze dotarcie do młodych konsumentów, którzy stanowią grupę docelową marki.

Emisja pierwszego odcinka, w którym ulokowany został produkt nastąpi 26 kwietnia w telewizji publicznej. Lody Kaktus pojawią się m.in. na hali sportowej i mają wspierać młodych piłkarzy. Jak tłumaczy Agnieszka Cisło z Działu Lodów Nestle Polska, firma zdecydowała się na ulokowanie produktu w "Rodzinka.pl", ponieważ jest to serial skierowany do grupy docelowej marki, czyli młodych ludzi w wieku 13-17 lat.

Aby wzmocnić działania komunikacyjne, na Facebooku powstał specjalny fanpage marki pod nazwą Republika Kaktusa.


(Źródło: www.portalspozywczy.pl).


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij