Każda pralina jest oddzielnie opakowana, co jest właściwe dla produktów z segmentu premium.
Nowe
praliny trafiły do sprzedaży w wygodnych 150 g opakowaniach. W każdym
opakowaniu o charakterystycznych, fioletowych barwach marki Milka,
znajduje się 15 indywidualnie zapakowanych pralinek. Opakowania
zawierają oddzielnie zapakowane pralinki w jednym z dwóch smakach do
wyboru - waniliowe lub czekoladowe. Sugerowana cena detaliczna takiego
opakowania 150 g z piętnastoma pralinami wynosi 9,49 zł.
Czekoladki
pojawiły się na sklepowych półkach pod koniec lipca br. Wsparcie
marketingowe oparte jest na trzech kluczowych filarach: budowania
świadomości nowego produktu i widoczności w sklepie oraz zachęcania do
pierwszego zakupu.
W ramach kampanii od początku września trwa
sampling produktu w wybranych sklepach oraz innych lokalizacjach. W
sklepach handlu nowoczesnego i tradycyjnego pojawiły się materiały POS, a
jako nowość do degustacji w sklepach handlu tradycyjnego zostaną
wykorzystane ekspozytory samplingowe, z których konsumenci sami będą
częstować się produktem. Ekspozytory zamieszczane będą przy półce lub w
strefie przykasowej.
Wprowadzenie nowego produktu na rynek
wspiera także reklama telewizyjna specjalnie przygotowana na tę okazję,
kampania prasowa, a także ogólnopolska kampania outdoorowa w
największych miastach w Polsce oraz przy sklepach sieci Tesco.
Za
kreację kampanii odpowiada agencja PND Futura, za organizację degustacji
agencja IQ Marketing, za zakup mediów dom mediowy Starcom, a za
działania PR - agencja ALERT MEDIA Communications.
(Źródło: portalspozywczy.pl / pr).