Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Coca-Cola chce wykorzystać potencjał produktów light
Firma chce zadbać o linię Polaków, poszerzając gamę produktów light. Sama spróbuje przytyć m.in. dzięki napojom energetycznym i sokom - pisze "Puls Biznesu".

Coca-Cola widzi spory potencjał w produktach przeznaczonych do osób dbających o linię. Produkty light to w Polsce dopiero 12 proc. rynku napojów gazowanych, podczas gdy w Wielkiej Brytanii - 45 proc. Dlatego w tym roku firma wprowadziła na polski rynek trzy nowości: Nestea light, Nestea słodzoną stewią oraz Powerade Zero. Nie zdradza planowanych kolejnych nowości, choć wiadomo, że w innych krajach proponuje lżejsze wersje napojów Sprite czy Cola.

- W latach 2004-11 udział sprzedaży napojó bez kalorii w naszym portfolio w Polsce wzrósł z 11 do 19 proc. Mamy nadzieję, że wraz z wprowadzonymi nowościami będzie on rósł w najbliższych latach jeszcze szybciej - mówi "PB", Paul Woodward, dyrektor generalny regionu Europy Północnej i Centralnej.

(Źródło: Puls Biznesu).

Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij