Coca-Cola jedną z marek najbardziej kojarzonych z emocjami sportowymiJak wynika z badania przeprowadzonego w maju br. przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych, Coca-Cola jest jedną z marek, które konsumenci w największym stopniu kojarzą z emocjami sportowymi.Na czele rankingu znalazły się kolejno: Coca-Cola (64 proc.), Adidas (62 proc.) oraz Tyskie (54 proc.).
W
zestawieniu znajdują się zarówno oficjalni sponsorzy UEFA Euro 2012,
jak i marki sponsorujące reprezentację Polski oraz te, które nawiązują w
komunikacji marketingowej do symboliki piłkarskiej.
Dane według
badania przeprowadzonego metodą CAWI, przez Interaktywny Instytut Badań
Rynkowych, w dniach 14-20 maja 2012 r. na losowej reprezentatywnej
próbie (n=493) polskich internautów w wieku, co najmniej 15+.
(Źródło: www.portalspozywczy.pl).
pełna lista aktualności
|