Polki testują owsiankę Nestlé - Nesvita Naturalnie na śniadanieWraz z wejściem produktu na rynek, rozpoczęto kampanię rekomendacji konsumenckich. Jej podstawowy element to product seeding, polegający na dostarczaniu uczestnikom kampanii pełnowartościowego produktu do przetestowania. Trafia on również do rodzin i znajomych ambasadorek, a opinie o nowości przekazywane są bezpośrednio do producenta.4 000 ambasadorek w wieku 25-45 lat, posiadających rodziny, bierze udział w kampanii rekomendacji, w ramach której otrzymało nową owsiankę NESVITA do przetestowania i podzielenia się ze swoimi znajomymi. Do ambasadorek trafiiły płatki Nesvita Naturalnie na śniadanie w rodzinnym kartoniku zawierającym 10 saszetek płatków, we wszystkich trzech smakach wprowadzonych właśnie do sprzedaży: waniliowym, golden syrup oraz jabłko z cynamonem. Ambasadorki otrzymały także przewodniki zawierające informacje o produkcie i jego walorach odżyczych.
Ambasadorki Nesvita Naturalnie na śniadanie testują produkt wraz z rodzinami, a następnie częstują nim znajomych. Kampania ma dwa podstawowe cele. Po pierwsze, zapoznanie konsumentów z produktem oraz przedstawienie jego zalet smakowych i odżywczych. Po drugie, kampania umożliwi producentowi przeprowadzenie badania konsumenckiego i poznanie szczerych opinii na temat nowych płatków.
pełna lista aktualności
|