Napoje Pepsico na Legii. Firma liczy na wzrost sprzedaży GatoradeW związku z umową sponsorską podpisaną pomiedzy PepsiCo a Legią Warszawa, napój izotoniczny Gatorade stał się oficjalnym napojem klubu. Firma liczy na wzrost sprzedaży.- To, że Gatorade będzie obecny na Pepsi Arenie wśród profesjonalistów będzie pozytywnym sygnałem dla konsumentów. Nie ukrywam, że liczymy na wzrost sprzedaży i udziałów rynkowych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Anna Tutak-Kordyl, dyrektor generalna kategorii napojów Pepsi-Cola General Bottlers Poland.
Nasza rozmówczyni nie podaje w jaki sposób Pepsico chce wykorzystywać tytuł napoju Legii. - Mam nadzieję, że nasza współpraca będzie się rozwijała. Gatorade jest dla PepsiCo ważną marką, za którą rzeczywiście stoi nauka, technolgia i inwestycje. Na razie nie mogę ujawniać szczegółowych planów związanych z tą marką, ale mamy nadzieję, że dla konsumentów Gatorade uda się przygotować dodatkowe oferty - komentuje.
Logo Gatorade - obok znaku graficznego Pepsi - będzie też widoczne na stadionie. Naszywki z logo pojawią się na krzesełkach dla piłkarzy na ławce rezerwowych.
Przypomnijmy, poprzez umowę z Legią Warszawa, została sponsorem tytularnym stadionu przy ul. Łazienkowskiej 3 (Pepsi Arena), uzyskując prawo do jego brandingu oraz dystrybucji napojów i przekąsek ze swojej linii produktowej w około 20 tys. punktach na stadionie. (Czytaj także: Legia oficjalnie z Pepsico. Firma będzie dystrybuować napoje i przekąski w 20 tys. punktach na stadionie).
(Źródło:www.pfpz.pl).
pełna lista aktualności
|