Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Pytanie na Wielkanoc: barszcz czy żurek? Odpowiedź na serwisie
Brunetka czy blondynka? Pisanki gotowe czy ręcznie malowane? I przede wszystkim – barszcz czy żurek? Takie pytania mogą zadawać sobie użytkownicy nowego, wielkanocnego serwisu marki WINIARY - www.barszczczyzurek.pl, którzy obejrzą zamieszczony tam interaktywny materiał video. A inne, już typowo kulinarne pytania zadaje im z kolei sama marka WINIARY i każdy Internauta, który na nie odpowie może wziąć udział w konkursie. Do wygrania jest m.in. telewizor Sony Bravia. Akcja potrwa do 24 kwietnia 2011 r.

WINIARY_Barszczczyżurek

 

Serwis koncentruje się wokół najpopularniejszych w Polsce wielkanocnych zup, czyli barszczu białego i żurku. To o nich jest interaktywny materiał video, który już na wstępie wita Internautę. Można jednocześnie oglądać przygotowywanie obu zup, każdej przez inną panią – Anetę i Beatę – które zachęcają do swoich dań z dwóch oddzielnych, ale zintegrowanych ekranów. Gospodynie dyskutują ze sobą i wzajemnie sobie doradzają, a czasem i wymieniają produkty… przechodząc pomiędzy ekranami!

W ten nietypowy sposób widz odkrywa, czego w wielkanocnej zupie nie może zabraknąć, aby zachowała swój smak i aromat. Uczy się więc poprzez rozrywkę. – Edutainment (education + entertainment) to dziś coraz częściej spotykany trend, łączący edukację z zabawą. Początkowo stosowany był w przypadku komunikacji do dzieci i młodzieży, ale teraz już wszyscy wiemy, że także dorośli uwielbiają łączyć przyjemne z pożytecznym. Właśnie taki jest nowy, wielkanocny serwis WINIARY – zapewnia świetną rozrywkę, ale też przekazuje bardzo pożyteczne treści, które przydadzą się na Wielkanoc każdej Pani domu – mówi Anna Jędrzejewska, Młodszy Specjalista ds. Zarządzania Relacją z Konsumentami.

Użytkownik serwisu ma ponadto możliwość wzięcia udziału w konkursie. Wystarczy, że odpowie na pytania dotyczące materiału video. Następnie może zagłosować na swoją ulubioną zupę, a także uzasadnić w czym żurek jest lepszy od barszczu białego, lub odwrotnie. Na koniec wystarczy przesłać formularz umieszczony na stronie internetowej, w okresie od 01.04.2011r.  do 24.04.2011r. Na początku maja komisja konkursowa wybierze 20 autorów najciekawszych, najbardziej oryginalnych i kreatywnych uzasadnień, którzy otrzymają nagrody.

 

1)      Miejsce 1: telewizor LCD Sony Bravia, 4 słoiczki na przyprawy Droppar i zestaw produktów WINIARY

2)      Miejsce 2: waga kuchenna elektroniczna Soehlne, 4 słoiczki na przyprawy Droppar i zestaw produktów WINIARY

3)      Miejsce 3: zestaw mis Melaboo, 4 słoiczki na przyprawy Droppar i zestaw produktów WINIARY 

4)      Miejsca 4-20: 2 słoiczki na przyprawy Droppar oraz zestaw produktów WINIARY

 

Serwis www.barszczczyzurek.pl zawiera ponadto bogaty zbiór przepisów i porad kulinarnych, idealnych na Wielkanoc. Poza kompletem informacji o zupach internauta znajdzie tam podpowiedzi, jak przygotować różne sałatki, pasztety, pieczenie, szynki oraz jajka.

 

Za kreację i przygotowanie serwisu odpowiedzialna jest agencja Adv.pl

 

WINIARY to marka, która od 70-ciu lat jest gwarancją sukcesu w kuchni. Jej produkty inspirują nowoczesne panie domu do przygotowywania najsmaczniejszych potraw dla całej rodziny. Zupy, buliony, sosy, Pomysły na…, dania instant, majonezy, przyprawy, galaretki, kisiele, czy budynie – w sumie ponad 200 różnych wyrobów kulinarnych WINIARY, które w szybki i prosty sposób pozwalają przyrządzić domowy posiłek.


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij