Seminarium PFPŻ dla agencji reklamowych nt. oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych - 29 czerwca br. (piątek)Stowarzyszenie „Polska Federacja Producentów Żywności” organizuje jednodniowe seminarium skierowane do agencji reklamowych nt. praktycznych aspektów stosowania w reklamie oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych w świetle wymagań prawnych zawartych w nowym Rozporządzeniu UE nr 1924/2006Celem seminarium jest przedstawienie zasad stosowania oświadczeń w komunikatach reklamowych, w tym:
- klasyfikacja oświadczeń,
- zasady umieszczania oświadczeń w prezentacji wyrobów i w reklamie,
- praktyczne stosowanie okresów przejściowych określonych w rozporządzeniu.
W czasie seminarium zostaną omówione przykłady oświadczeń wraz z analizą skutków wynikających z zapisów Rozporządzenia 1924/2006 i przepisów związanych.
Uczestnicy będą mogli zadawać pytania i prowadzić dyskusje dotyczące omawianych zagadnień w celu wyjaśnienia wszelkich wątpliwości.
Prelegentem będzie ekspert z zakresu omawianej tematyki – dr. n. med. Janusz Ciok z Instytutu Żywności i Żywienia.
Koszt uczestnictwa wyniesie 800 zł netto/osobę, kolejna osoba z firmy 500 zł netto.
Osoby zainteresowane udziałem prosimy o przysłanie formularza zgłoszeniowego w formie elektronicznej (biuro@pfpz.pl) lub faksem do biura Stowarzyszenia (+48 22 830 70 56) w terminie do 15 czerwca br.
Pobierz formularz zgłoszeniowy
pełna lista aktualności
|