Nowe programy wspierające prawidłowe odżywianie Jak poinformowała Agencja Rynku Rolnego, wystartowały trzy kolejne polskie programy
promocyjno-informacyjne.
W dniu 29 sierpnia 2011 roku ARR zawarła umowę z Polskim Stowarzyszeniem Producentów Oleju na realizację kampanii promocyjno-informacyjnej "Pokochaj olej rzepakowy". Kolejne dwie umowy zostały zawarte 28 września 2011 roku z Krajową Radą Drobiarstwa - Izbą Gospodarczą na realizację kampanii informacyjnej pod tytułem "Nowa jakość w drobiarstwie" dotyczącej mięsa drobiowego wytwarzanego w systemie jakości QAFP oraz Stowarzyszeniem „Krajowa Unia Producentów Soków” na realizację drugiej edycji kampanii promocyjno-informacyjnej - "5 porcji warzyw, owoców lub soku" dotyczącej świeżych oraz przetworzonych owoców i warzyw, w tym soków.
3-letnie programy promujące olej rzepakowy, drób wysokiej jakości oraz warzywa, owoce i soki realizowane będą odpowiednio na rynkach polskim i łotewskim, polskim i niemieckim oraz polskim i rumuńskim.
Całkowity budżet ww. programów wynosi 9 470 221 euro, z czego 5 469 065 euro stanowi dofinansowanie z budżetu Unii Europejskiej. Wdrażaniem programu pt. „5 porcji warzyw, owoców lub soku” zajmie się firma ZenithOptimedia Group Sp. z o.o. Więcej informacji o programie na stronie internetowej programu www.5porcjiwszkole.pl
Ponadto, Agencja Rynku Rolnego przedłożyła już Komisji Europejskiej kolejne oferty 3-letnich programów promocyjno-informacyjnych, w tym między innymi dotyczącego rynku owoców i warzyw - „Jabłka każdego dnia”, złożonego przez Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej.
Źródło: FAMMU/FAPA na podstawie Agencja Rynku Rolnego
pełna lista aktualności
|