Produkty Nestlé najlepsze na rynku FMCGProdukty firmy Nestlé Polska S.A. – kluczowego producenta żywności w Polce oraz lidera na rynku żywności na świecie – otrzymały 4 „Złote Paragony 2011 – Nagrody Kupców Polskich” oraz 3 wyróżnienia w konkursie organizowanym przez miesięcznik HURT & DETAL. Tym samym zostały zaliczone do grona najlepszych wyrobów rynku FMCG w Polsce. O zwycięstwie zadecydowali sami czytelnicy magazynu, uczestnicząc w ogólnopolskim głosowaniu, realizowanym pod nadzorem Instytutu Badawczego Pentor Research International.Ocenie czytelników podlegały wszystkie produkty FMCG dostępne na rynku w 2010 roku. O „Złote Paragony” rywalizowało ostatecznie niemal 350 wyrobów i usług. Do wyróżnień zdobytych przez Nestlé należą:
-
I miejsce i Złoty Paragon: Nestlé Corn Flakes płatki kukurydziane (Toruń-Pacific Sp. z o.o.), kategoria: Płatki śniadaniowe, musli i pieczywo chrupkie
-
I miejsce i Złoty Paragon: Budyń o smaku śmietankowym z cukrem WINIARY (Nestlé Polska S.A.), kategoria: Kisiele, galaretki, budynie
-
I miejsce i Złoty Paragon: Rosół drobiowy WINIARY w kostkach (Nestlé Polska S.A.), kategoria: Przyprawy i buliony
-
I miejsce i Złoty Paragon: Baton LION (Nestlé Polska S.A.), kategoria: Czekolady i batony
-
Wyróżnienie: Deserek GERBER BIO Jabłuszka w musie truskawkowo-bananowym (Nestlé Polska S.A.), kategoria: Produkty Bio i Eko
-
Wyróżnienie: GERBER 3 JUNIOR Mleko modyfikowane (Nestlé Polska S.A.), kategoria: Produkty żywnościowe i napoje dla dzieci
-
Wyróżnienie: Barszcz Czerwony Winiary Ekspresowa zupa instant (Nestlé Polska S.A.), kategoria: Dania gotowe instant.
„Zgodnie z hasłem Good Food, Good Life, kluczowym założeniem, które przyświeca Nestlé Polska S.A. jest zapewnienie konsumentom najsmaczniejszych i najzdrowszych wyborów żywieniowych, zarówno teraz, jak i w przyszłości – tak, aby mogli oni żyć dłużej, szczęśliwiej i zdrowiej. Tym bardziej cieszą nas liczne wyróżnienia przyznane naszym produktom przez miesięcznik HURT & DETAL. Sukces jest tym większy, że o zwycięstwie zadecydowały głosy samych czytelników, którzy – typując laureatów – potwierdzili popularność i zaufanie do naszych marek” – powiedziała Małgorzata Szlendak, CA & PR Manager Nestlé Polska S.A.
Zdrowe, wartościowe produkty o najwyższej jakości to jedno z zasadniczych założeń Strategii Tworzenia Wspólnej Wartości (Creating Shared Value) Nestlé. W celu jego realizacji firma wykorzystuje swoje wieloletnie doświadczenie w sektorze spożywczym oraz prowadzi ciągłe analizy. Idea prowadzenia badań naukowych towarzyszy Nestlé od początku istnienia firmy, czyli od 1867 roku. Jako lider w produkcji żywności na świecie Nestlé jest największym inwestorem w badania i rozwój w swojej branży. Firma posiada 28 centrów badawczo-rozwojowych, zatrudniających 5 000 specjalistów ds. badań nad żywieniem oraz doskonaleniem produktów. Głównym zadaniem Nestlé Research Center jest pomoc w realizacji misji firmy – Good Food, Good Life.
Zgodnie z przyjętą strategią Dbania o Zdrowie, Dobre Samopoczucie i Prawidłowe Odżywianie (Nutrition, Health, Wellness) Nestlé oferuje zdrowe i odżywcze produkty o najwyższej jakości. Dąży również do bycia partnerem żywieniowym konsumentów, dostarczając im specjalistyczną wiedzę ułatwiającą podejmowanie właściwych decyzji żywieniowych. W tym celu Nestlé realizuje szereg programów społecznych wspierających zbilansowane odżywianie Polaków. Obecnie firma prowadzi m.in. akcję edukacyjną „Jedz smacznie i zdrowo”, skierowaną do młodzieży gimnazjalnej. W jej ramach uczniowie z całej Polski – pod okiem dietetyka i kucharza – dowiadują się jak różnorodne produkty wpływają na ich zdrowie i samopoczucie, by następnie przygotować i delektować się bogatymi w wartości odżywcze potrawami własnego autorstwa.
pełna lista aktualności
|