Dyrektor Coca-Coli: Ważne jest, aby nowy produkt wnosił coś nowego do kategoriiNasza firma, wprowadzając na rynek nowości, równolegle rozwija produkt w stronę potrzeb tak konsumenta, jak i swoich klientów. Rozpoznawalność i wizerunek marki to dobra baza, ale bez właściwego wsłuchania się w potrzeby klientów, nie ma mowy o sukcesie rynkowym - powiedziała serwisowi portalspozywczy.pl, Iwona Jacaszek, dyrektor ds. korporacyjnych, Coca-Cola HBC Polska.- Polski rynek jest bardzo konkurencyjnym, ważne więc jest, aby nowy produkt wnosił coś nowego do kategorii. Z jednej strony powinien odpowiadać na nowe potrzeby lub przyciągać do kategorii nowych użytkowników. Z drugiej strony musi mieć pozytywny wpływ na kategorię z perspektywy klienta np. budując jej wartość, pokonując bariery zakupowe, a tym samym zwiększając penetrację kategorii - tłumaczy Iwona Jacaszek.
Jak dodaje nasza rozmówczyni, przy dużej konkurencyjności rynku coraz trudniej jest przebić się z komunikacją do konsumenta, który jest bombardowany z każdej strony różnymi przekazami. - Dlatego dobrze jest włączyć do działań wspierających wprowadzenie nowości takich jak reklama w mediach, niestandardową formę dotarcia do grupy docelowej - komentuje.
Według Iwony Jacaszek, takim niestandardowym działaniem był m.in. projekt Burn'in Heads, czyli "głowy pełne pomysłów", który był skupiony był wokół wybranych obszarów sportu i muzyki klubowej, a także rpomował napój energetyzujący Burn.
- W 2011 roku staramy się zbliżyć jeszcze bardziej do tych grup społecznościowych, organizując, współorganizując i sponsorując różnego rodzaju eventy i wydarzenia ważne z punktu widzenia poszczególnych grup - podsumowuje dyrektor ds. korporacyjnych, Coca-Cola HBC Polska.
(Źródło: www.portalspożywczy.pl)
pełna lista aktualności
|