MAKRO Cash & Carry: Wysoka jakość szkoleń biznesowych doceniona przez uczestnikówWarszawa, 12 stycznia 2011 – Prawie 90% uczestników szkoleń zorganizowanych przez MAKRO Cash & Carry w 2010 roku ocenia je pozytywnie – wynika z podsumowania ankiet przeprowadzonych przez firmę po każdym module. Ogółem w zeszłym roku w szkoleniach wzięło udział ponad 4000 przedsiębiorców.Uczestnicy oceniali zarówno prowadzących, jak i program szkoleń, które miały umożliwić nabycie wiedzy teoretycznej i pozwolić na wdrożenie praktycznych rozwiązań w prowadzonym biznesie. Przyznane oceny mieściły się w granicach 4,3 – 5 w skali, od 1 do 5.
- Cieszymy się, że uczestnicy programu doceniają wysoką jakość prowadzonych szkoleń i ich wartość merytoryczną. Dzięki różnorodnym modułom nasi profesjonalni klienci mają możliwość wprowadzenia w swoich przedsiębiorstwach innowacyjnych rozwiązań biznesowych, które pomogą im w konkurowaniu na rynku – mówi Uwe Hoelzer, Prezes MAKRO Cash & Carry.
Ogólnopolski cykl bezpłatnych szkoleń dla właścicieli i pracowników sklepów spożywczych i lokali gastronomicznych “Idealny Biznes” w 2010 roku przyciągnął ponad 4000 osób, w tym 1600 osób z sektora handlu detalicznego oraz 2533 osoby z sektora HoReCa, które zdobywały wiedzę z zakresu prowadzenia biznesu w sumie podczas 242 szkoleń.
Spośród szkoleń dla sektora HoReCa największą popularnością cieszyły się moduły:
· ,,Profesjonalna dekoracja i nakrywanie stołu”
· ,,Profesjonalny serwis kelnerski”
· ,,Pozyskiwanie funduszy unijnych dla wsparcia inwestycji w branży gastronomicznej”
- Klienci z branży HoReCa, którzy mają już odpowiednie przygotowanie, w zakresie jakości serwowanego jedzenia, pragną się wciąż doskonalić. Ze względu na potrzeby swoich klientów zwracają coraz większą uwagę na elementy dekoracyjne i na profesjonalne przygotowanie obsługi. Chętnie też pozyskują środki unijne na rozwój swoich przedsiębiorstw – wyjaśnia popularność modułów Maurice Beurskens, Menadżer Grupy Klientów HoReCa.
Z kolei klienci z sektora detalicznego najchętniej brali udział w modułach:
· ,,Wpływ na zachowanie przez Merchandising”
· ,,Asortyment w sklepie, polityka cen”
· ,,Obsługa klienta”
- Nasi profesjonalni klienci wiedzą, że dobra aranżacja i odpowiednie rozplanowanie powierzchni sklepowej mają znaczący wpływ na wyniki biznesowe. Te dwa elementy, plus umiejętność odpowiedniego doboru produktów i nawiązywania bezpośredniego kontaktu z klientem to gwarancja sukcesu na rynku – mówi Artur Wójcik, Menadżer Grupy Klientów Trader.
MAKRO Cash & Carry sukcesywnie wprowadza nowe moduły szkoleń. W lutym powiększy się oferta kursów dla właścicieli i pracowników sklepów spożywczych – zostanie wzbogacona o moduł ,,System HACCP w handlu detalicznym”.
Więcej informacji o szkoleniach, a także terminy najbliższych spotkań, znajduje się na stronie www.szkolenia.makro.pl. Na stronie dostępny jest formularz zgłoszeniowy, który powinna wypełnić osoba zainteresowana udziałem w szkoleniach. Informacji udzielają również konsultanci MAKRO.
MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnego MAKRO Centrum Rozwoju Firm w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 16 lat; posiada obecnie 31 hal (w tym dwie hale mniejszego formatu – MAKRO Punkty - w Tarnowie i Lesznie). MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o firmie można znaleźć na stronie www.makro.pl.
METRO/MAKRO Cash & Carry działa w 30 krajach świata. Firma jest właścicielem około 670 hal samoobsługowego handlu hurtowego, zatrudnia ponad 100 000 pracowników na całym świecie, a w 2009 roku osiągnęła obrót w wysokości 31 miliardów Euro. METRO/MAKRO Cash & Carry jest siecią dystrybucyjną koncernu METRO Group, jednej z największych firm w branży handlowej na świecie. W 2009 roku obrót METRO Group wyniósł ponad 66 miliardów Euro. Firma ta zarządza ponad 2100 obiektami handlowymi w 32 krajach świata oraz zatrudnia około 300 000 pracowników. W skład METRO Group wchodzą niezależnie działające sieci – poza METRO/MAKRO Cash & Carry są to: Real (hipermarkety), Media Markt oraz Saturn (liderzy wśród europejskich centrów z elektroniką użytkową) i Galerie Kaufhof (domy handlowe). Więcej informacji można znaleźć na stronie www.metrogroup.de.
Dodatkowych informacji udziela:
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska S.A.
Tel.: 22 5000 986
E-mail: magdalena.figurna@makro.pl