Pomysł na… noworoczne porządki. Od listopada 2010 do końca stycznia 2011 WINIARY odświeża linię produktówPo serii rodzinnych, grudniowych spotkań i sylwestrowych uroczystości przychodzi czas na porządki. Trzeba schować świąteczne ozdoby, oddać do prania eleganckie kreacje, zagospodarować w kuchni niewykorzystane smakołyki i poukładać noworoczne postanowienia. Podobny plan na porządki ma też marka WINIARY, która do końca stycznia 2011 odświeża swoją największą linię produktów – Pomysł na... Zmiany będą wprowadzone na trzech polach: receptura, opakowanie oraz segmentacja.Pomysły na… to jedna z najprężniej rozwijających się kategorii kulinarnych. Każdego roku odnotowywany jest jej wzrost, przy czym miał on również miejsce właśnie w mijającym, 2010 r. Spowodowały go między innymi aktywności marki WINIARY, która wprowadziła aż 9 nowości, zwiększając tym samym portfolio swoich produktów. Chcemy dalej być głównym motorem rozwoju kategorii oraz liderem innowacji – a to wymaga ciągłego przypatrywania się potrzebom konsumentów, ciągłej pracy nad produktami, ciągłych innowacji – powiedziała Agata Balcerowska, Product Group Manager marki WINIARY.
Receptura
Zmiany i porządki najlepiej zaczynać od środka. W tradycyjnych Pomysłach na… ulepszono smaki, poprawiono konsystencję, a także usunięto z nich dodatek glutaminianu sodu, konserwanty i barwniki.
Opakowanie
Nowe receptury wymagają ulepszonej oprawy. Marka WINIARY odświeżyła opakowania Pomysłów na… – od nowa stworzono grafikę każdego z nich, dodano nowe elementy informacyjne oraz zmieniono materiał opakowań na lepszy jakościowo.
Segmentacja
Stale rozszerzające się portfolio Pomysłów na… wymagało uporządkowania. W celu ułatwienia orientacji przy półce wszystkie 17 produktów tradycyjnej serii podzielono na 6 segmentów kulinarnych, dopasowanych do potrzeb konsumentów.
Nowa segmentacja Pomysłów na… dzieli produkty według następujących działów:
1) Ulubione zapiekanki WINIARY Pomysł na… Zapiekankę makaronową z serem, Zapiekankę makaronową z szynką, Zapiekankę ziemniaczaną z mięsem mielonym, Zapiekankę ziemniaczaną z kiełbasą i cebulką.
2) Klasyka z pomysłem WINIARY Pomysł na… Kotlety mielone, Pulpeciki w sosie śmietanowo-pomidorowym, Gulasz, Gołąbki inaczej, Jeżyki z ryżem i marchewką, Roladki schabowe w sosie serowym, Roladki schabowe w sosie pomidorowym.
3) Pyszności z patelni WINIARY Pomysł na… Kurczak z pieczarkami, Kurczak w sosie śmietanowo-ziołowym, Kurczak po chińsku.
4) Moje makarony WINIARY Pomysł na… Spaghetti po Bolońsku, Spaghetti Napoli.
5) Smacznie i zdrowo WINIARY Pomysł na… Ryba w sosie śmietanowo-koperkowym.
6) Dania jednogarnkowe WINIARY Pomysł na… Chłopski garnek, Boloński garnek.
Cena każdego z produktów serii tradycyjnej pozostała bez zmian i wynosi 2,60 zł.
Więcej informacji:
Iwona Zaczek iwona.zaczek@pl.nestle.com Nestlé Polska S.A. Szturmowa 2 02-678 Warszawa tel.: +48 22 607 26 24
Anna Jędrzejewska Anna.Jedrzejewska@pl.nestle.com Nestlé Polska SA Szturmowa 2 02-678 Warszawa tel.: +48 22 607 26 67
WINIARY to marka, która od 70-ciu lat jest gwarancją sukcesu w kuchni. Jej produkty inspirują nowoczesne panie domu do przygotowywania najsmaczniejszych potraw dla całej rodziny. Zupy, buliony, sosy, Pomysły na…, dania instant, majonezy, przyprawy, galaretki, kisiele, czy budynie – w sumie ponad 200 różnych wyrobów kulinarnych WINIARY, które w szybki i prosty sposób pozwalają przyrządzić domowy posiłek.
pełna lista aktualności
|