Nestle Waters umocni pozycję w zachodniej Polsce. Nie wyklucza także przejęćKoncernu Nestle Waters chce dynamicznie zwiększać udziały w polskim rynku wody butelkowanej, ktorego wartość szacowana jets na 2,5 mld zł. Na razie producent Nałęczowianki m ok. 10 proc. tego rynku i goni należącą do Danone markę Żywiec Zdrój, która kontroluje niemal 30 proc. polskiego rynku wody butelkowanej - informuje Rzeczpospolita.Nestle Waters, której kluczową marką jest Nałęczowianka, skupi się na umocnieniu pozycji tego brandu w zachodniej części Polski. Nestle chce także rozwijać sprzedaż Nestle Aquarel, marki tańszej od Nałęczowianki.
Jak informuje Rzeczpospolita poza rozwojem organicznym Nestle Waters nie wyklucza także przejęć i tworzenia spółek joint venture. (Źródło:Rzeczpospolita)
pełna lista aktualności
|